עו"ד בן גביר בקריאה לשרים פרץ וסמוטריץ': "בואו נסגור היום על ריצה משותפת או על פריימריז"

"מועד ג' הזה שהקב"ה נתן לנו זה להיות או לחדול"

עו"ד איתמר בן גביר, מראשי מפלגת עוצמה יהודית, התראיין הבוקר (ראשון) לשרון גל ברדיו גלי ישראל וקרא לשרים הרב פרץ וסמוטריץ' להתכנס עוד היום לחדר אחד ולסגור ביחד על ההחלטות לעתיד. לדבריו של עו"ד בן גביר, עוצמה יהודית פתוחה גם לפריימריז וגם להחלטה משותפת על הרשימה, רק צריך לעשות את זה כמה שיותר מהר.

לדבריו של בן גביר "אני מקווה שהפעם כל הצדדים יסיקו ויבינו את המסקנות ממועד ב'. כל מי שהספיק להכיר את עוצמה יהודית יודע שאנחנו לא עושים תרגילים כמו פוליטקאים בגרוש שמנסים לשנות מיקום. גם בפעם הראשונה, ואני מזכיר שבזכות זה הרב פרץ וסמוטריץ' שרים, וגם בפעם השנייה שלצערי ביוהרה ושחצנות היו כאלו שלא רצו אותנו בחיבור, אמרנו שעוצמה יהודית צריכה להיות בתוך חיבור וזה יוביל לניצחון".

"אני שומע את הדברים שיוצאים מלשכת ראש הממשלה ויש בהם הרבה היגיון שחייבות להיות שתי תנועות מימין לליכוד. מפלגה אחת שתביא כל מיני מאוכזבי ליברמן ומפלגה שניה תורנית. זהו פיצול בשביל למקסם את הכוח" אומר בן גביר. " מבחינתנו בעוצמה, כל אופציה היא טובה. רוצים ללכת בשתי מפלגות, אחת שתביא יותר קולות ליברלים, אני בעד, אני חותם על זה. במועד א' חברנו לבית היהודי והאיחוד הלאומי, איחוד שהיה מאולץ והיה מריטת נוצות וחיבור של הרגע האחרון, ובכל זאת הבאנו חמישה מנדטים".

עוד הוסיף בן גביר בראיון "אני מנצל את הבמה פה עכשיו ואני קורא כאן גם לרב רפי פרץ ולבצלאל סמוטריץ', מספיק עם המשחקים. אפשר כבר עכשיו להיכנס לחדר אחד, מהבוקר ולצאת בלילה או עם הסכם או עם מתווה לפריימריז, מה שרוצים איך שרוצים. אני אפילו מציע את שירותי הגישור שלי בניהם, אני לא פעם ולא פעמיים גישרתי בעולם המשפט ואני יכול לעשות את זה גם עכשיו".

לשאלתו של שרון גל איך הוא מגיע למשא ומתן שאין לו כדורים בקנה, ענה בן גביר "גם להם אין כל כך כדורים באקדח. המציאות מראה שעוצמה יהודית גדולה מסמוטריץ' והרב פרץ ביחד. אם בבחירות מועד א' הבאנו ביחד 150 אלף קולות ובסיבוב ב' הבאנו 84 אלף קולות, אז אם הייתי פוליטיקאי הייתי אומר שהמקום הראשון מגיע לראשון של עוצמה יהודית, המקום הרביעי גם של עוצמה יהודית והשר הראשון של עוצמה יהודית, אתם תסתפקו במקום השני והשלישי. אבל אני לא שם".

"אנחנו בעוצמה יהודית לא פוליטיקאים ואנחנו רוצים לנצח ושהם יצליחו. ואני מקווה שאותה יוהרה ושחצנות שאמרו שעוצמה יהודית שווה עשרת אלפים קולות, הם מרחיקים הם לא שווים כלום, פתאום מסתבר שבמועד ב' שכולם הלכו על הראש שלנו כולל ראש הממשלה היו נגדנו, הרבנים היו נגדנו, שערוץ 7 ובשבע היו נגדנו, אחד כל הדברים האלה הבאנו 84 אלף קולות" אמר בן גביר.

לשאלתו של גל האם משהו יתנצל על הזלזול הזה ענה בן גביר כי אף אחד לא התנצל על כך. "אני לא בקטע שלחפש הבהרות או התנצלויות" אמר בן גביר והוסיף "אני אגיד יותר מזה יש משקעים אבל בואו נשים אותם בצד. זה יותר מיד גורלי. מועד ג' הזה שהקב"ה נתן לנו זה להיות או לחדול".

לסיום חזר בן גביר בקריאתו לסמוטריץ' ולרב פרץ לבוא ולשבת עכשיו למשא ומתן. "אני מבחינתי מבטל את כל הדיונים שיש לי השבוע, נשב עכשיו מהבוקר עד הערב ובואו נצא לפריימריז מהיר. לא רוצים פריימריז, כי אני יודע שיש מי שחושש מזה, אז בוא נשב ונסגור את הרשימה. אסור לנו להגיע למצב של ספינים ושל עוד פעם כותרות בעיתונים ומריטת נוצות ולהגיע לקו הגמר עם חיבור מאולץ הציבור לא יאהב את זה" אמר בן גביר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *