עומר ינקלביץ הגיעה לעיריית בני ברק והבטיחה לפנק את התושבים

שרת התפוצות תשלב את הציבור החרדי בפרויקטים של משרד התפוצות

 

שרת התפוצות, עומר ינקלביץ' סיירה הבוקר בבני ברק, נפגשה עם  ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין, ביקרה בחמ"ל הקורונה ובמתחם הבדיקות הסרולוגיות, סיירה בחנויות ובעסקים ושוחחה עם התושבים.

השרה ינקלביץ' וראש העיר רובינשטיין סיכמו על שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין עיריית בני ברק לבין משרד התפוצות, כאשר לראשונה, הציבור החרדי ישולב בפרויקטים של משרד התפוצות לחיזוק הזהות היהודית וחיזוק הקשר בין יהדות התפוצות לתושבי ישראל.

השרה ינקלביץ' וראש העיר רובינשטיין שוחחו בפגישתם על האתגר הגדול של קיום יהודי בתפוצות, על סכנת ההתבוללות ועל הצורך לחזק ולחבק את אחינו בתפוצות ולפעול במשותף למען עתיד העם היהודי.

בפגישה השתתפו גם
סגן ראש העיר מנחם שפירא, חבר מועצת העיר משה מורגנשטרן,
מנכ"ל העירייה שמואל ליטוב, גזבר העירייה ומנהל מטה החירום אריק אדלר

השרה ינקלביץ' אמרה: "הציבור החרדי הוא חלק בלתי נפרד מהציבור בארץ. דווקא כציבור אמוני צריך להיות לו תפקיד וחלק במאמץ העולמי לשמירה על יהדות העולם. שיתוף הפעולה שנרקם עם עיריית בני ברק הוא צעד מבורך, ואני מודה לראש העיר רובינשטיין על קבלת הפנים המכובדת ועל ההירתמות והרצון לפעילות עם יהדות התפוצות. המאמץ המשותף לכולנו לשימור הקהילות היהודיות בעולם, הוא קריטי. בכוונתי לפעול לשילוב הציבור החרדי בפרויקטים השונים במשרד התפוצות .

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין, אמר: "ממלכת התורה והחסידות בני ברק מאירה ושזורה בחיי העולם היהודי כולו. החיבור לפעילות המשרד יסייע לקהילות התורה בעולם היהודי כולו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *