עורכי דינם של החשודים ברצח הפלסטינית: "השב"כ סחט הודאות בעינויים"

עורכי דינם של הקטינים שחשודים בארוע זריקת האבן בסמוך ליישוב רחלים מסרו בבימ"ש השלום בראשון לציון הצהרה לתקשורת. עו"ד עדי קידר מארגון חוננו סיפר "מרשי קטין, ללא עבר פלילי, לא הוטחה בו שום ראיה, מבוקר עד לילה היה אזוק לכסא, ישן על מזרן על הריצפה, בתא קטן עם בול כליאה. הנער שאני פגשתי, היה עייף, שבור ומותש. הוא לא קשור בשום דרך לארוע הזה."

עורכי דינם של הקטינים שחשודים בארוע זריקת האבן בסמוך ליישוב רחלים מסרו בבימ"ש השלום בראשון לציון הצהרה לתקשורת.

בהצהרה תקפו עו"ד את חקירת השב"כ וחשפו מה עבר על הקטינים בימים האחרונים. עו"ד עדי קידר מארגון חוננו סיפר "מרשי קטין, ללא עבר פלילי, לא הוטחה בו שום ראיה, מבוקר עד לילה היה אזוק לכסא, ישן על מזרן על הריצפה, בתא קטן עם בול כליאה. הנער שאני פגשתי, היה עייף, שבור ומותש. הוא לא קשור בשום דרך לארוע הזה."

עו"ד איתמר בן גביר סיפר "תחילה באשר לפרסום השב"כ – התיק מתפורר לשב"כ בין הידיים, והם רצים לפרסם. זה משהו מקומם. רק לפני יומיים זה פגיעה בביטחון המדינה ופתאום הותר לפרסום, השב"כ ידע טוב מאד על מסיבת העיתונאים, החברים בשב"כ מפחדים מהמסיבת עיתונאים?.

פגשתי את מרשי, לא נלמד שום דבר, מה שהיה הוא שקורה, רק לפני שבוע נפסלו הודאות של מדובבים ע"י בימ"ש המחוזי מרכז. ועכשיו השתמשו שוב בתרגיל המדובבים. זו שערוריה, חוקרי השב"כ לא למדו כלום.

כנגד מרשי השתמשו בגסויות, בסיטות מניות כנגד נשים, שגובלות בהטרדה מינית. מה יש לחוקרי השב"כ נגד נשים?.

הנחקרים עברו חקירות מתישות וקשות, לא התחשבו ירקו על מרשי, היה מגע פיזי.

אם אנחנו חפצים במדינה דמוקרטית, במדינת חוק מישהו חייב לעצור את התנהלות אנשי השב"כ. אנו קוראים לרה"מ לעצור את זה, לא באמצעות המזכיר הצבאי שלא עוצר. אלא הוא בעצמו".

עו"ד קידר הוסיף "צריך לזכור בעודנו כאן, עדיין יש 2 נערים מנועי מפגש עם עו"ד שמצבם אינו ידוע.
אני קורא לבימ"ש לשחרר את העצורים. ולהורות על מפגש של הקטינים עם עו"ד. ולשים לדבר הזה סוף".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *