עימות בין גנץ לנתניהו שעקץ: "אחמד טיבי שם לך וטו?"

לאחר שנרגעו מעט מההתקפות ההדדיות, חזר נתניהו לתקוף את גנץ בעקבות דבריו על סיפוח הירדן לאחר הבחירות

יו"ר כחול לבן סייר היום במועצה האזורית מגילות שבצפון ים המלח יחד עם חברי כנסת מרשימתו וראש המועצה, גנץ טען שיפעל לסיפוח בקעת הירדן, אך הדגיש שיעשה זאת בתיאום עם הקהילה הבין-לאומית לאחר הבחירות.

גנץ אמר כי "בקעת הירדן היא חומת המגן המזרחית של ישראל, בכל תרחיש עתידי שלא יקרה. ממשלות שדנו בעבר על האפשרות להחזיר אותה עשו טעות חמורה. אנו רואים בחלק הזה חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל ואחרי הבחירות נפעל לסיפוח הבקעה בתיאום עם הקהילה הבינלאומית‎".

דקות לאחר מכן זכה גנץ להתקפה מצידו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שאמר "למה לחכות לאחרי הבחירות אם אפשר להחיל ריבונות על בקעת הירדן כבר עכשיו בהסכמה רחבה בכנסת?". נתניהו הוסיף "בני גנץ, אני מצפה לתשובתך עוד הערב, אלא אם אחמד טיבי שם לך וטו".

דקות לאחר מכן יו״ר הרשימה המשותפת ח״כ איימן עודה אמר על הצהרתו של בני גנץ כי יפעל לספח את הבקעה מיד אחרי הבחירות "גנץ לאזרחי המדינה מגיע תקווה ולא חיקוי – ככה לא מחליפים ראש ממשלה. סיפוח הוא חיסול כל סיכוי לדמוקרטיה ושלום. כנראה ששכחת שיש גם חיים אחרי הקמפיין. הניסיון הפתטי לקושש כמה קולות מהימין לא שווים את הרס העתיד של כולנו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *