עימות סוער אצל יונית במהדורה: רגב וניסנקורן שלפו סכינים. צפו

"גנץ צריך להתעשת", תקפה רגב. "אם באמת ישראל לפני הכל – תחשוב על אזרחי מדינת ישראל. יכולנו להעביר בממשלה תקציב שמדבר על תשתיות, שמכניס אלפי עובדים חזרה למשק. המציאות היא שונה, מחייבת אותנו בתקציב חד שנתי. מי שמנהל דיון פוליטי זה לא אנחנו, זה בני גנץ

בשיאו של המשבר הקואליציוני החמור, השר אבי ניסנקורן מ"כחול לבן" והשרה מירי רגב מ"הליכוד": התייצבו באולפן חדשות 12 והשיבו על שאלות.

ניסנקורן טען כי נתניהו מפר הסכמים משיקולים אישיים – רגב אמרה כי גנץ לא חושב על טובת אזרחי ישראל.

השניים סירבו להתייצב זה לצד זה באולפן ודרשו להתראיין בנפרד זה מזה. הם נפגשו כשהתחלפו ביניהם – והחליפו האשמות.

ניסנקורן: "קיבלנו החלטה נכונה ואנחנו לא מצטערים", כשהוא מתייחס לחבירה לממשלת האחדות עם נתניהו. "זה שיש פרטנר שלא מקיים הסכמים קואליציוניים משיקולים אישיים – לא כך מתנהג מנהיג". ניסנקורן הוסיף: "בחירות הן תסריט רע, אבל זה תסריט שיכול להיות שניגרר אליו מטעמים אישיים, לצערי. כחול לבן תעשה הכל כדי שזה לא יקרה, אבל לא במחיר של לזרוק את הכלכלה הישראלית לפח ולא לוותר על שלטון החוק ולא על העקרונות שלנו".

רגב בתגובה: "המציאות השתנתה", בהתייחס להסכם הקואליציוני שהורה על העברת תקציב דו-שנתי – ולא חד-שנתי כפי שמבקשים כעת להעביר בליכוד.

"אנחנו היינו במציאות של יציאה מגל ראשון, יציאה מסגר, היינו בכניסה של יותר ענפים שחזרו לתפקד במשק", אמרה רגב. "לא היינו במציאות של גל שני, לפני חורף, כשאין חיסון. הנגיף לא עובד אצלנו, הנגיף משנה את פניו". אלא שבהסכם הקואליציוני צוין כי התקציב "יעודכן מעת לעת" בהתאם לצרכים שיתעוררו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *