עיריית בני ברק: בתום פגישה עם ממ"ר דן ובכירי השיטור העירוני הוחלט על שורת צעדים להגברת תחושת הביטחון בעיר

בעקבות מקרי האלימות החמורים שהתרחשו בליל החג כאשר נוער שוליים הטיל חיתתו על מתפללים ולומדי תורה על לא עוול בכפם כינס הרב אברהם רובינשטיין, ראש העיר דיון חירום בלשכתו יחד עם מפקדי המרחב, בכירי השיטור העירוני, ראשי ארגון השומרים ונציגי הקהילות מתוך מורה ראשונה במעלה להשיב את הסדר הציבורי, להחזיר את תחושת הביטחון לתושבים ולגדוע מראש כל תופעה של אלימות עבריינית.

ראש העיר הציג בפני מפקדי המרחב את הדרישה העירונית הראשונה במעלה, לטפל במקרי האלימות והוונדליזם המזעזעים במלוא החומרה הנדרשת. כחלק משורת צעדים להגברת תחושת הביטחון ושמירה על הסדר הציבורי, הורה ראש העיר במהלך הפגישה, כצעד ראשון מקדם ביטחון, על עיבוי משמעותי של כוח השיטור העירוני, באמצעות תגבור מערך סיורים רציף ורחב היקף בכל ימות השבוע ומעקב צמוד בלילות שבת בכל פינה ברחבי העיר, כשבמקביל לפעילות העירונית היזומה, תשתף העירייה באופן מלא תוך תיאום הדוק עם גורמי האכיפה המשטרתית, אשר מעשי ונדליזם והתפרעויות מסוג זה הינם כידוע בחוק, בתחום סמכותה של משטרת ישראל.
קציני המשטרה דיברו בפגישה בהרחבה על התוכניות המקיפות לפיהם יגבירו את הפיקוח והאכיפה בשבועות הקרובים על מנת שלא לאפשר כל אלימות או הפרת סדר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *