העירייה תקיים רצף פעילויות ואירועים בימי החנוכה

בעיריית בני ברק לא שוקטים על השמרים וממשיכים לייצר פעילויות מגוונות ומרתקות למען כלל תושבי העיר, ובדגש על כלל קהילות הקודש בעיר התורה והחסידות. ביוזמת ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין, יתקיימו השנה מגוון נרחב של פעילויות ואירועים ברצף מסביב לשעון, החל מהיום הראשון של הדלקת נר ראשון של חנוכה ועד ליום האחרון "זאת חנוכה", בשלושת האולמות העירוניים. הפעילויות המגוונות והמרתקות נועדו לכלל אוכלוסיית תושבי העיר, בתכניות ייעודיות בהתאמה לפי גילאים, בכל שעה משעות היממה.

הרעיון החדש והיצירתי "חנוכה ללא רגע פנוי", הינו ראשון מסוגו בתחום אירועי התרבות, כאשר לראשונה מקיימת העירייה רצף של אירועים, כאשר אין שעה שבה לא מתקיים אירוע תרבותי מרתק בשלושת האולמות העירוניים הגדולים, אולם משואות, אולם רמת אלחנן ואולם הפיס אורליאן. על המיזם החדש עבדו ללא ליאות ביוזמת ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין, צוות מחלקת תרבות בעירייה בניצוחו של מחזיק תיק תרבות הרב יעקב זכריהו ומנהל המחלקה הרב יעקב רוזן.

במקביל, כחלק מהמערך של החיבור לקהילות, הורה ראש העיר למחלקת "קהילות וצעירים" להפיק תכנית קהילתית לאבות וילדיהם לזמני הפנאי של ימי החנוכה, בעיקר לאחר זמן הדלקת נרות חנוכה. במסגרת התכנית הקהילתית המיוחדת "מוסיף והולך", הפיקו במחלקה חוברת חינוכית ייחודית עם תוכן תורני מרתק הנסוב סביב חג החנוכה. כשכל ילדי קהילות הקודש בעיר ילמדו בה במשך כמחצית השעה מידי יום מימות החנוכה, ויקבלו שי מיוחד כאות הוקרה על השתתפותם. בנוסף, בסיום המבצע, יקבל כל משתתף מתנה ייחודית לפי מידת השתתפותו במהלך ימי החנוכה, זאת נוסף על הגרלת ענק שתתקיים בין כלל המשתתפים.

בנוסף, ממשיכה העירייה בפעילות למען קהילות הקודש ובני הישיבות בעיר, כאשר בימי חג החנוכה יימשך הפרק הנוסף של מבצע "חדוותא", שבו בני הישיבות הקד' בקהילות הקודש ישקיעו בעמלם בתורה הקד' ויעלו על גבי הכתב חידושי תורה וסיכומי סוגיות וישתתפו במבצע ייחודי הנושא מלגות נכבדות לזוכים. במסגרת המבצע הפיקה מחלקת קהילות וצעירים חוברת מיוחדת לבני הישיבות הקד' בקהילות, שבה ניתן לקבל נקודות ציון ומראי מקומות לכתיבת חידושי התורה בנושא חג החנוכה ובכלל.

ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין אמר כי "חג החנוכה בו ניסו היוונים להשכיח התורה הקדושה מילדי ישראל, זו הזדמנות עבורנו בעיר התורה והחסידות לבטא את ניצחון בני חשמונאי, בהמשך עריכת התכניות העירוניות שיובילו למטרת החיבור של צעירי הצאן לקהילות הקודש בעירנו".

במחלקת "קהילות וצעירים" בעירייה מציינים בסיפוק את השתתפותם והצטרפותם של אלפי בני הישיבות הקד' תושבי עיר התורה בתכניות הקהילתיות השונות למענם, כפי שיוזם ראש העיר הרב רובינשטיין במטרה לחבר את הצעירים לקהילות הקודש, לחוויה רוחנית ותורנית התורמת להתפתחותם ושגשוגם של בני הישיבות הקד' במהלך השנה כולה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *