עיתון 'הפלס' נלחם על חייו: "אין לנו פרסומות, יש גרעון גדול"

עיתון "הפלס" של הפלג הירושלמי יצא בימים האחרונים למסע הסברה נרחב בו הוא קורא לאנשי הפלג לצאת מהאדישות ולתרום מהונו למען בטאון בני התורה בישראל. גורם בפלג: "מאמינים שציבור בני התורה יצליח את הבטאון מהבוץ"

עיתון "הפלס" של הפלג הירושלמי יצא בימים האחרונים למסע הסברה נרחב בו הוא קורא לאנשי הפלג לצאת מהאדישות ולתרום מהונו למען בטאון בני התורה בישראל.

בעיתון מפרסמים מודעות ובהם כותרות שיופיעו בעוד כמה חודשים בעיתונות החילונית "שתחגוג" את סגירת 'הפלס'. גורם בפלג הירושלמי מאשר בשיחה עם 'אקטואליק' כי הפלג אכן נמצא בקשיים כלכליים שיכולים להביא לסגירת העיתון, "יש גרעון גדול ולכן חייבים לכסות אותו, אבל יחד עם זאת אנו מאמינים כי ציבור בני התורה יפתח את הכיס ואת הלב ויסייע למען המשך קיומו של העיתון שמביא את דבר היהדות הנאמנה בארץ הקודש".

לדבריו, מידי כמה שנים הפלס נכנס לגרעון תקציבי "בגלל שאין לנו פרסומות","ואין מאיפה לתקצב עיתון עם כ"כ הרבה הוצאות". אמנם יש לנו אלפי מנויים שמחזיקים את העיתון – אבל עדיין ההוצאות עצומות והפלס זקוק לכמה מיליונים שקלים על מנת להמשיך את קיומו.

הפלס ייסגר?

נו באמת, אתה מכיר את ציבור בני התורה. הם יעשו הכל שלא לתת לשונאים שלנו לחגוג את סגירת הבטאון שהוקם על ידי מרן ראש הישיבה.

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. טוב מאוד

    שיסגרו את העלון הזה כבר

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. אמן;

    שהפלס יסגר ומהר העיתון שממריד נגד גדולי ומאורי הדור.
    כן יאבדו כל אויביך ה'

    סיני |
    הגב
  3. הפלס מפלג

    אין צורך בעיתון מפלג מספיק יש את המודיע ויתד שופרם של החסידים והליטאים לשם מה עוד עיתון הרי אנשי הפלג דק עושים חילול ה' עם כל ההפגנות הברוטליות שלהם לשרוף פחי אשפה ולעכב תנועת אוטובוסים או מכוניות זוהי דרכה של תורה? אי לכך אשמח שהעיתון יסגר כיון שהוא גם לא תורם לכלום

    אבי |
    הגב