עליה מדאיגה במספר חולי קורונה

"אם המגמה תתהפך אנחנו נמצא את עצמנו בתוך ימים ספורים במאות חולים חדשים כל יום"

כמות החולים המאומתים בקורונה, בימים האחרונים גורמת לחשש לא קטן בקרב מומחים, היות אנחנו יכולים למצוא את עצמנו חלילה בעוד ימים מועטים, בגל של קורונה שיחזיר אותנו אחורה בצורה משמעותית.

על כך נשאל ד״ר אשי שלמון ממשרד הבריאות, בתכניתו של זיגמן ברדיו 'קול ברמה והשיב: "העליה מדאיגה אותנו, אבל אנחנו עדיין לא בגל שני. יש עליה בכל הארץ ולא רק במוקד של הגימנסיה. אנחנו צריכים להחזיר את השליטה, אם המגמה תתהפך אנחנו נמצא את עצמנו בתוך ימים ספורים במאות חולים חדשים כל יום".

אחד מהנושאים המדאיגים הינם בתי הכנסת שכה התגעגענו אליהם ונפתחו זה לא מכבר, הפחד כעת שאם באמת הנגיף נמצא בשטח בצורה כה רחבה שגם בתי הכנסת יהוו "חממה" מסוכנת עבור המתפללים.

"בתי הכנסת נפתחו ביום רביעי שעבר וקצת מוקדם עדיין להעריך אם היו הדבקות. בתי הכנסת נמצאים בדיונים כל הזמן, חלק מהם מתנהלים למופת וחלק לצערי פחות. הפרות משמעת יש בכל המגזרים ואסור להכנס למלחמת אחים".כך לדבריו של ד״ר אשי שלמון.

כאשר יותר ויותר דיווחים על תלמידים חולים מתווספים והדבקות בקרב צוותי ההוראה אין ספק שנלקחים בחשבון האפשרויות של השבתת מערכת החינוך.

סגנ"ש הבריאות יואב קיש, אמר על כך כי: "אנחנו רואים עלייה בתחלואה שמגיעה מבתי הספר. אם נגלה במהלך השבוע שבי"ס לא מצליחים לשמור על ההנחיות, נצטרך לקחת החלטה קשה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *