עליזה בלוך בדיון בבית המשפט: "מצב התחבורה בעיר קטסטרופלי"

עיריית בית שמש עותרת לביהמ״ש המחוזי בירושלים: ״לא נרפה עד שתושבי בית שמש יקבלו תחבורה ציבורית ראויה להם. עיריית בית שמש: שוקלים לעתור לבג״צ״.

בשעה זו מוגשת העתירה של עיריית בית שמש לביהמ״ש המחוזי בירושלים בעקבות המחדל בתחבורה הציבורית בעיר: ״לא נרפה עד שתושבי בית שמש יקבלו תחבורה ציבורית ראויה להם. עיריית בית שמש: שוקלים לעתור לבג״צ״", אמרה ראש העיר בית שמש.

ראש עיריית בית שמש, ד״ר עליזה בלוך אמרה בפתח הדיון: ״בכל רגע נתון יש בעיר עשרות אלפי תושבים נוסעים בתחבורה ציבורית, למעלה מחמישים אחוז מתושבי העיר אינם מחזיקים רכב פרטי והם נתונים לחסדים של אוטובוס שיגיע. בכל בוקר מחכים אלפי ילדים ונדחסים באוטובוסים. התמונות קשות״.

בלוך התייחסה לכך שנציגי המדינה לא הגיעו לדיון ואמרה: ״התושבים סובלים בגלל אוזלת היד של המדינה. בכל רגע נתון יש סכנה מטורפת של תאונות דרכים כי אין להם איך להגיע. ברור לי שביום בו ייקרה אסון חלילה, יימצאו דרך להוסיף אוטובוסים ואני לא מבינה למה צריך לחכות עד לדיון של המדינה בבג״צ ב-27.1.

לדבריה, "זה שהמכרז תקוע, זה לא מעניין. שחררו לנו אוטובוסים. זו אוכלוסיה חלשה שתלויה בפקידים שלא טרחו אפילו להגיע היום לבית המשפט. זה שהעיר מחכה לבית המשפט שיחליט, זה לא הוגן כלפי התושבים.
הכסף באוצר כבר הוקצה מזמן. אי אפשר להשאיר אלפי אנשים, אמהות עם עגלות, בלי רכב ויכולת להתנייד.
אנחנו הגענו לבית המשפט אחרי שכלו כל הקיצים. "

בלוך,הוסיפה, "אני מרגישה שזו אטימות מוחלטת כלפי תושבי העיר בית שמש. תושבים שיום יום סובלים בהמוניהם, תושבים שזקוקים לזה״.

בעיריית בית שמש מוסרים כי שוקלים לעתור לבג״צ בהקדם כנגד משרד התחבורה והאוצר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *