על הכוונת של משרד הבריאות: בני ברק ושכונות חרדיות בירושלים

בשל התפרצות הקורונה בכל הערים בישראל, במשרד הבריאות דורשים מהממשלה להורות על הטלת סגר והגבלות תנועה נוקשות על עשרות ערים ויישובים שהוגדרו "אדומים" בהם העיר בני ברק

בשל התפרצות הקורונה בכל הערים בישראל, במשרד הבריאות דורשים מהממשלה להורות על הטלת סגר והגבלות תנועה נוקשות על עשרות ערים ויישובים שהוגדרו "אדומים" בהם העיר בני ברק – וזאת בעקבות "הדבקה קהילתית נרחבת" באותם ערים.
בין היישובים שבהם נשקלת האפשרות לבצע בימים הקרובים סגרים: אשדוד, בת ים, נהריה, בית שאן, רמלה, לוד, דימונה, כפר קאסם וג'לגוליה.

ל"ישראל היום" נודע כי נשקלת האפשרות להטיל שוב מגבלות תנועה או סגרים גם על שכונות בירושלים ובבני ברק, זאת בעקבות מאות נדבקים בימים האחרונים.

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, אומר לישראל היום כי "הניסיון של משרד הבריאות הוא לא לחזור לסגר מלא אלא להסתפק בפעולות מוגבלות לאזורים עם התחלואה החריגה בקורונה".

בכיר אחר במשרד הבריאות הדגיש ל'ישראל היום': "אם לא יוטלו הגבלות על היישובים 'האדומים', שבהם יש התפשטות נרחבת של המגפה, אנחנו עלולים להגיע למצב קשה מאוד שבמסגרתו יוחלט להטיל סגר על כל המדינה, וחלילה גם לתקופה ארוכה – עם כל ההשלכות הכלכליות והחברתיות של צעדים כאלה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *