על חודו של קול: הקואליציה הצביעה נגד הבקשה לבדיקת המהומה באוצר

בעקבות דחיית ההצבעה על התקציב לשנת 2020 והתפטרותו של ראש אגף התקציבים באוצר, שאול מרידור, התכנסה היום הוועדה לענייני ביקורת המדינה בראשות ח"כ עפר שלח לדון בהיערכות האוצר

 
בעקבות דחיית ההצבעה על התקציב לשנת 2020 והתפטרותו של ראש אגף התקציבים באוצר, שאול מרידור, התכנסה היום הוועדה לענייני ביקורת המדינה בראשות ח"כ עפר שלח לדון בהיערכות האוצר בהכנת התקציב ובהצבעה על בקשה ממשרד מבקר המדינה שיבדוק את תהליך הכנת התקציב לשנת 2021.
 
יו"ר הוועדה, ח"כ עפר שלח, אמר בפתח הישיבה: "מתגלגל לנגד עיננו אחד המחזות החמורים בתהליך הכנת תקציב מדינה בעיצומו של משבר כלכלי אדיר. בזמן שצריכים להוציא את המדינה ממשבר הקורונה כשיש מאות אלפי מובטלים בעם, נופלים הארזים במשרד האוצר – החשכ"ל סיים את תפקידו, והממונה על התקציבים פורש בטריקת דלת עם מכתב חסר תקדים בחומרתו שאילו כל הדברים שם נכונים, הם גובלים במעילה בכספי הציבור".

בסיום הישיבה, הצביעו חברי הוועדה על בקשת הוועדה בדרישה ממבקר המדינה לבצע בדיקה על תהליך הכנת התקציב לשנת 2021. בעד הבקשה הצביעו, יו"ר הוועדה ח"כ עפר שלח, חברי הכנסת, אלי אבידר, סעיד אלחרומי וקארין אלהרר. נגד הבקשה הצביעו חברי הכנסת, אוריאל בוסו, עוזי דיין, אליהו חסיד, שלמה קרעי ומיכל שיר.   

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *