עם 16 מנדטים: החרדים מבקשים למנוע העבודות כבר בשבת הקרובה

בעקבות ההישג הפוליטי – פניה לח"כים החרדים: בקשו מנתניהו למנוע את העבודות על גשר יהודית בשבת – כבר ממחר

בעקבות ההישג המרשים של המפלגות החרדיות בבחירות לכנסת, מנסים גורמים בועדה למען השבת למנוע את עבודות גשר יהודית שיתקיימו מחר (ערב שבת) בכבישי איילון שבתל אביב.

בכיר בועדה טען הבוקר: "המשטרה הודיעה בהודעתה כי התנועה בנתיבי איילון לדרום תתאפשר כרגיל לכל אורך סוף השבוע, למרות העבודות'. אז למה לעשות את זה דווקא בשבת?".

כעת אנחנו מפרסמים בפרסום ראשון כי בועדה פנו למפלגת יהדות התורה וביקשו ממנה לנסות לבדוק מול גורמי הממשלה האם אפשרי למנוע את חילול השבת בגשר יהודית, זאת בטענה שכוחם של החרדים בכנסת עלה משמעותית, ויכולתם להשפיע על הנוגעים בדבר גדולה.

לצד זאת, בכיר במפלגה טוען שטרם ברור אם ביהדות התורה ייענו לבקשה, נוכח הסמיכות לבחירות וליכולת ההשפעה שלהם עוד טרם כינונה של ממשלה חדשה.

במקביל, המשטרה פרסמה כי מחר יום שישי 12/04/19 משעה 19:00 ועד יום שבת 13/04/19 בשעה 19:00 יחסם לתנועה כביש 20 (נתיבי איילון) לצפון ממחלף לה גארדיה עד מחלף דרך השלום בשל העבודות בשבת.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אסונות מזעזעים במגזר החרדי בראשון לציון נדרסו למוות 2 נשים בת.ד קטלניות. בכפר חב״ד נפטר פעוט ממוות בעריסה. בירושלים רח׳ צפניה פעוט כבן שנתיים ממוות בעריסה. באלעד ילדה כבת 5 נדרסה למוות במיתה אכזרית. בצפת פעוט נאבק על חייו לאחר חנק, מצבו קריטי. בירושלים פעוטה בת 7 חודש במצב קריטי לאחר חנק. קרע רוע גזר דיננו

    אסונות מזעזעים במגזר החרדי.
    בראשון לציון נדרסו למוות 2 נשים בת.ד קטלניות.
    בכפר חב״ד נפטר פעוט ממוות בעריסה.
    בירושלים רח׳ צפניה פעוט כבן שנתיים ממוות בעריסה.
    באלעד ילדה כבת 5 נדרסה למוות במיתה אכזרית.
    בצפת פעוט נאבק על חייו לאחר חנק, מצבו קריטי.
    בירושלים פעוטה בת 7 חודש במצב קריטי לאחר חנק.
    קרע רוע גזר דיננו.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב