עמיר פרץ הודיע: 'העבודה' מצטרפת לממשלת האחדות

יו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ כתב הערב בחשבון הפייסבוק "מצטרפים לממשלת אחדות שיוויונית, מפלגת העבודה חוזרת למנהיגות הלאומית".

יו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ כתב הערב בחשבון הפייסבוק "מצטרפים לממשלת אחדות שיוויונית, מפלגת העבודה חוזרת למנהיגות הלאומית".

פרץ כתב "החלטנו להצטרף לממשלת אחדות שוויונית עם רוטציה שתביא לחילופי שלטון בין בנימין נתניהו לבני גנץ. בעוד שנה וחצי אנו נהיה שותפים לכניסתו של בני גנץ לתפקיד ראש הממשלה ה- 13 של מדינת ישראל".

פרץ הסביר את המהלך וכתב "בשעת חירום לאומית, בריאותית וכלכלית, החלטנו להיות שוב בצד שפועל להגשים את תפיסת העולם הסוציאל דמוקרטית שלנו, לעמוד שוב במרכז הבמה הפוליטית, ולהשיב את מפלגת העבודה להיות גורם חשוב, משמעותי ומשפיע על מדיניות ממשלת ישראל".

"מרגע שהסתיימו הבחירות האחרונות, דבקנו בדרכנו ועשינו הכל למען הקמת ממשלה בראשותו של בני גנץ באופן מידי. במערכת הבחירות בספטמבר, כמו גם במרץ, יכולנו לקבל כל תביעה שהיינו דורשים אילו רק היינו מצטרפים לממשלת ימין צרה לבדנו. אך פעלנו ללא הרף כדי להגיע להרכבת ממשלה בה גנץ יהיה ראש הממשלה, כפי שהבטחנו שנעשה בכל מערכות הבחירות האחרונות".

יו"ר העבודה הוסיף "עלינו להביט על המצב הפוליטי כפי שהוא, ולא כפי שהיינו רוצים שהוא יהיה. שלוש מערכות בחירות רצופות הסתיימו ללא הכרעה. המצב הזה הביא אותי לקבל החלטה שאני יודע שתעלה לי בביקורת. אך תפקידי הוא להסתכל על מצב המדינה, מצב החברה הישראלית והמציאות הפוליטית, ולהעמיד את האינטרס של הציבור בראש סדר העדיפויות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *