עמית סגל יורד על גלי ישראל: "כמאתיים אלף מצביעי ימין מאסו בסגנון מאוס"

בטורו ב'ידיעות אחרונות' עמית סגל תוקף בחריפות את תחנת גלי ישראל':
קלמן ליבסקינד התייחס בטורו ב'מעריב' לפסטיבל רצח רבין

בטורו ב'ידיעות אחרונות' עמית סגל תוקף בחריפות את תחנת גלי ישראל': "אי אפשר להתווכח עם הזעם המוצדק של מצביעי הימין, בפרט מצביעי הליכוד, אל מול מה שעוללו להם בנט ושקד. אבל בגלי ישראל הנבגדות היא לא תחושה אלא מודל עסקי. כבר שנים שיאיר לפיד הוא "אנאלפבית", מגישות טלוויזיה הן "פוסטמות", עיתונאים ימנים "משרתים" ושרת הפנים "צ'יצ'ולינה".

סגל וממשיך להטיח ביקורת בתחנה הימנית: "הימין הישראלי לא איבד את השלטון בגלל שהציבור קץ בעמדותיו, אלא בגלל שכמאתיים אלף מצביעי ימין מאסו בסגנון מאוס שנתפס משום מה כאות לימניות בוטחת. מתקפות כאלה, בסגנון כזה, רק מאריכות את ימי הממשלה, כשם שכל הגרבוזים והקוטלריות האריכו את שלטון הליכוד. עמדות לאומיות אינן חייבות לבוא עם תוספת של עלבונות וגידופים אישיים ירודים, ועיתונות אמיתית היא כלב השמירה של הדמוקרטיה, לא האמסטף שלה".

קלמן ליבסקינד התייחס בטורו ב'מעריב' לפסטיבל רצח רבין: "יום הזיכרון ליצחק רבין הפך כבר מזמן לפארסה. זה יום שבו הכל מותר. מותר להסית ולהשמיץ ולחרחר ריב ומדון. מותר להמציא על אודות ראש הממשלה המנוח אגדות שלא היו ולא נבראו. מותר להפוך אותו לשמאל קיצוני, כזה שמעולם לא היה. ובעיקר מותר להשתמש בזכרו כקרדום פוליטי ציני לחפור בו. רבין המת הוא אחד הנכסים החשובים של מחנה השמאל, ומשנה לשנה ברור יותר ויותר שאין לאף אחד במחנה הזה כוונה לוותר על ההזדמנות לסחוט ממנו מה שרק אפשר."

מורן אזולאי התייחסה בטור ב'ווינט' לאפשרות שאיילת שקד תערוק לימין, על פי גורם פוליטי: ״איילת שקד מתפטרת מהממשלה (ואז חוזרת להיות חברת כנסת, שהרי התפטרה כחלק מהחוק הנורבגי), מונעת העברת תקציב ולמעשה מפרקת את הקואליציה ומובילה לבחירות. הימין המזוהה עם נתניהו נושא אותה על כפיים, הדרך העקלקלה ורצופת המוקשים לשיקום הקריירה הפוליטית הופכת עכשיו לדרך המלך" .

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *