עפולה: הנציג החרדי נבחר לסגן ראש העיר

נציג סיעת שס"ג ר' צורי כהן, מונה לכהן כסגנו של ראש העיר מר אבי אלקבץ, בצעד המבטא את הרחבת הקהילות החרדיות בעיר ושיתוף הפעולה הפורה וההדוק עם הנהלת העיר הנמצאת בשגשוג ובצמיחה חסרת תקדים

לראשונה זה 15 שנה, אישרה מועצת עיריית עפולה את הצעתו של ראש העיר מר אבי אלקבץ, למנות את נציג הסיעה החרדית המאוחדת שס"ג – לתפקיד סגן ראש העיר, כחלק משותפות הסיעה בקואליציה העירונית.

נציג הסיעה שמונה כסגן, הוא ר' צורי כהן הי"ו חבר סיעת שס"ג המאוחדת לש"ס, דגל התורה ולאגודת ישראל ומשלבת את כלל הקהילות החרדיות בעיר הרושמות צמיחה והתרחבות חסרת תקדים, בעיר הוותיקה ובעיקר בקריית ויזניץ ובגבעת המורה הכוללות יחדיו מאות רבות של משפחות תורניות, לצד פריחה משמעותית של מוסדות התורה וקריות החינוך ההולכות ומוקמות ביוזמתו של ראש העיר מר אבי אלקבץ.

"המינוי הוא כבוד גדול לציבור חרדי בעפולה אחרי הרבה שנים שלא היה נציג במעמד הזה", אמר הרב כהן עם בחירתו לשליחות מיוחדת זו. "בתפקידי ניתנה לי בס"ד האחריות על החינוך החרדי והתרבות החרדית בעיר. אני וחברי לסיעה מנחם גולד משלבים כוחות עם כולם. הקהילה החרדית כולה נהנית מיחסים מצוינים עם ראש העיר אבי אלקבץ ועם שני סגניו, שלמה מליחי וחביב פרץ המובילים את העיר בהרמוניה ובאחדות".

יצוין כי עם כניסת הסיעה לקואליציה העירונית, הוגדרו הצרכים של הקהילות החרדיות בעיר הרושמות התרחבות אדירה כחלק מתנופת ההתרחבות והצמיחה העוברת על העיר כולה, ואכן בברכת מרנן ורבנן גדולי התורה שליט"א שולבה הסיעה בעשייה העירונית כאשר כבר עכשיו רואים שינוי גדול בכל הקשור לצרכי התרבות התורנית, לצרכי הקהילות ולבינוי מוסדות החינוך. בין חברי הסיעה נמנים בנוסף הרב מנחם גולד נציג דגה"ת בגבעת המורה והרב יעקב זורגר נציג ויזניץ ועפולה עילית.

הרב יעקב זורגר, נציג ויזניץ ועפולה עילית בירך על מינוי הסגן ואמר כי, "אני שמח כי הציבור החרדי בעיר מקבל את ההכרה המגיעה לו וראש העיר עושה היסטוריה. ר' צורי הוא האיש המתאים ועם הניסיון הנדרש כדי להחזיק בתפקיד ולסייע לכלל הציבור החרדי בעיר, ולאלה שרוצים לבוא לגור בעיר, בשיתוף פעולה עם ראש העיר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *