עצורי הפלג שוחררו

8 מתוך 30 העצורים שעוכבו אתמול בהפגנה נגד גזירת הגיוס, שוחררו במהלך הלילה. העריקים לא הוסגרו לידי המשטרה הצבאית.

8 מתוך 30 העצורים שעוכבו אתמול בהפגנה נגד גזירת הגיוס בירושלים, שוחררו במהלך הלילה. העריקים לא הוסגרו לידי המשטרה הצבאית.

כמו"כ, אחד המפגינים, עריק, שעוכב אתמול בתחנה המרכזית לאחר ההפגנה, שוחרר על ידי משטרת ישראל שמנעה את הסגרתו למשטרה הצבאית.

שני העצורים שנותרו במגרש הרוסים יובאו הבוקר לדיון בפני שופט השלום.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אי אפשר לשתוק הגיוס ממש מלחמה בד' ית' שמו...

    .

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. רבותי להרעיש העולם

    על כל אלו שלא מוחים נגד גיוס השמד: כתיב – וַיִּתְאַפַּק הָמָן. על כל אלו שלא יוצאים למחות כבר כּתיב עליהם "וַיִּתְאַפַּק הָמָן" הם מקליפת עמלק קליפת המן שר"י. ודע: שלפי שיטת ודעת "כל גדולי הדור" חייבים לצאת להפגין ולמחות נגד השמד של הגיוס. ועל כל אלו שלא מוחים כּתיב "וַיִּתְאַפַּק הָמָן". ויה"ר שבזכותך (רבי מאיר) נזכה בקרוב בסימן טוב ובמזל טוב, לקבל פני משיח צדקנו, ולבנין בית המקדש השלישית במהרה בימינו אמן ואמן כיה"ר.

    חייבים להוסיף תפילות ולימוד התורה |
    הגב
  3. אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם ד' אלוקינו נַזְכִּיר. הֵמָּה, "כָּרְעוּ וְנָפָלוּ;" וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ, וַנִּתְעוֹדָד. הַמֶּלֶךְ, יַעֲנֵנוּ בְיוֹם-קָרְאֵנוּ.

    על אלו שלא מוחים כתיב – וַיִּתְאַפַּק הָמָן. וכעת מרגישים הרוח של לַיְּהוּדִ֕ים הָֽיְתָ֥ה אוֹרָ֖ה וְשִׂמְחָ֑ה וְשָׂשֹׂ֖ן וִיקָֽר. רבותי! המחאה היתה הזדמנות לקדש שם שמים ולהרעיש עולם, והכל נעשה בסימן טוב ובמזל טוב. כל עם ישראל מברכים את הגאון הצדיק המוסר נפשו על קידוש השם (ולכאורה) הוא יזכה להיות "מנהיג הדור הבא", היינו מוה"ר רבי מאיר בלוי שליט"א – אסיר עולם התורה.

    אשריך רבי מאיר שנתפסת במצות קידוש שם שמים, וזכית לקדש את שמו יתברך ברבים, וכעת מהשמים יתנו לך הכח להשאר חזק ע"פ דרך התורה הק', בגאוה, בחוזק, ו"בעזות דקדושה" במעצר פתוח, עם הכובע והחליפה של החרדים לדבר ד', כי רואים את היראת שמים שלך על פניך, ולכן פטרו אותך מללבוש את הבגדים הצואים שלהם, שהם מסריחים, ומלא צואה וכו'….. חזק ואמץ רבי מאיר שליט"א! אל תחת מפני איש!!! כי הגאולה קרובה מאוד, כי הגאולה קרובה מאוד, כי הגאולה קרובה מאוד, כי הגאולה קרובה מאוד מאוד מאוד.

    בפלג הירושלמי החליטו לצאת ביום חמישי למחאה גדולה ואדירה שזיעזע כל עיר ירושלים עיה"ק. כל מי שיש לו זיק של קדושה הגיע להפגנה החשובה של "תנו כבוד לתורה" המפגינים היו מכל החוגים והעדות, אשכנזים, ספרדים, דתיים, חסידים, תימנים, מתנגדים, חרדים, מסורתים, וכו' וכו' תנו כבוד לתורה והוקירו לומדיה. הם באו להזדהות עם הבני תורה, והאברכים, ובני הישיבות עמלי התורה, שבזכותם אנחנו חיים כאן.

    בקרוב נזכה בעזרת ד' ית' לראות שהמדינה מִתְמוֹטֵטת |
    הגב