פגישת הסולחה בין שקד לנתניהו

ערב המבצע הצבאי תוכננה פגישת סולחה משולשת בין בנימין נתניהו, שרה נתניהו ושקד בבלפור שנדחתה בגלל ההתפתחויות.

ערב המבצע הצבאי תוכננה פגישת סולחה משולשת בין בנימין נתניהו, שרה נתניהו ושקד בבלפור שנדחתה בגלל ההתפתחויות. נתניהו שוחח מאז עם שקד פעמיים, כך מדווחת דפנה ליאל בטור מיוחד שכתבה בחדשות12. מאז המניות של שקד בירידה, אך נתניהו צריך שוב את שקד כדי שתוריד את בנט ממשלת השינוי. זאת הסיבה שבנט הודיע באמצע מבצע שומר החומות באופן לא רשמי כי ירד מממשלת השינוי, אולם כעת בנט שוב וחותר לממשלת שינוי ונפגש היום עם בנט. המתווך לפגישת הסולחה של שקד, שרה נתניהו וראש הממשלה שלא יצאה לפועל: איש העסקים מוטי זוננפלד. מקורב לשקד ומי שנכנס ויוצא בבלפור לעתים קרובות.

על פי ישראל כהן בקול ברמה, מי שביטל את פגישת הסולחה המשולשת שתוכננה בין רה״מ נתניהו, רעייתו שרה ואיילת שקד היתה שקד.

החלום של שקד, להצטרף לליכוד, עשוי לחסל את הסיכוי של בנט להגיע לצמרת בשנים הקרובות. בינתיים הם מצליחים לנהל זאת יחד למרות המתח. "הם מבינים שעדיף להיות תלויים זה בזה, מאשר זה לצד זה", אומרים בסביבתם – אבל כולם מבינים שרגע ההכרעה של שקד מתקרב.

בטורה קובעת ליאל כי שקד חוששות שממשלת השינוי תהיה כישלון קולוסאלי, וכתם שתתקשה למחוק לנצח. בדיוק כפי שברית האחים ממשיכה לרדוף את בנט עד היום. זו הסיבה שהיא ממשיכה לבדוק אפשרות לצרף לממשלה את הציונות הדתית או החרדים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *