בכיר במשמרות המהפכה חושף: "כך חוסל פחריזדה"

סגן מפקד משמרות המהפכה תיאר כיצד לטענתו התבצעה ההתנקשות בראש תוכנית הגרעין • בכיר איראני נוסף איים על ישראל: "התגובה בלתי נמנעת"

חיסולו של מדען הגרעין האיראני, המדען ד"ר מוחסן פחריזדה ממשיך לזעזע את האיראנים ומשמרות המהפכה, לאחרונה מקורות רשמיים באיראן ממשיכים בחשיפת פרטים נוספים אותם סיפר סגן מפקד משמרות המהפכה, עלי פדבי, בנאום שנשא באוניברסיטת טהרן את החיסול שבוצע קילומטרים ספורים מהבירה האיראנית.

סגן המפקד סיפר בתיאורו שהחיסול בוצע באמצעות נשק אוטומטי שהופעל מרחוק על ידי "טכנולוגיה לוויינית מתוחכמת", הוצב על מכונית מתוצרת ניסאן ועשה שימוש בתוכנה לזיהוי פנים על מנת לאתר את פחריזדה ולפתוח באש נגדו. לדבריו המחסלים השתמשו בבינה מלאכותית כדי להתמקד במדען ולוודא הריגה בו.

עוד חשף פדבי כי פחריזדה עצמו נהרג מכדור שקטע את עמוד השדרה שלו. וכי בסך הכל נורו לעבר רכבו של פחריזדה 13 קליעים. ראש חוליית האבטחה של הבכיר נפגע ונהרג גם הוא לאחר שקפץ להגן עליו בגופו.

דובר הארגון, רמאדן שריף, ממשיך להאשים את ישראל בחיסול, "הציונים יודעים היטב כי פעולותיהם לא יעברו ללא תגובה הולמת ובמשך השנים הוכחנו להם כי זה המצב. הציונים רצחו יותר מ- 2,700 בכירים בשורות ההתנגדות במשך שנות קיומה והם עצמם גאים מאוד בהתנקשויות ובטרור שהם מפיצים”, אמר שריף.

"המטרה החשובה ביותר של הציונים כיום היא למנוע מהאומות המוסלמיות גישה למדע ולקדמה, ואיראן עומדת בראש המאמץ הזה בזכות דם הקדושים שלנו. כעת הציונים רואים את כוחם הריק ואת טבעם השקרני תחת איום", איים שריף.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *