פיגוע טרור מחריד בצרפת: ראשה של אשה נערף, ו- 2 בני אדם נדקרו למוות

פיגוע דקירה בעיר ניס בצרפת. האירוע התרחש סמוך לכנסייה, במקום לפחות שלושה הרוגים ומספר פצועים. הצטרפו לשידור החי מהטלוויזיה הצרפתית

צרפת תחת מתקפת טרור, על פי הדיווחים ראשה של אשה נערף, ו- 2 בני אדם נדקרו למוות ליד כנסייה בשם נוטרדאם בעיר ניס שבריביירה הצרפתית, וכמה נוספים נפצעו. מצבם טרם ידוע. לפי דיווח נוסף, המשטרה עצרה חשוד במעשה. כוחות הביטחון הנחו לתושבים לא להגיע לאזור האירוע.

ראש העיר של ניס כריסטיאן אסטרוי כתב בחשבונו האישי בטוויטר והוא מאשר שם שההתקפה הבוקר בעיר היא אירוע טרור בעיר ניס, בדרום צרפת.

יתכן והסיבה הוא בגלל מלחמת האיסלאם שמשתוללת בצרפת לאחרונה. רק לפני שבוע מורה נרצח על רקע הצגת קריקטורה בכיתה של הנביא מוחמד בעיתון הסאטירי "שרלי הבדו". השבוע אותו עיתון הציג קריקטורה הלועגת לנשיא טורקיה, ארדואן. נשיא צרפת מקרון גינה את הרצח ועמד על הזכות לחופש הביטוי.

הפוליטיקאית הצרפתייה מארין לה פן אישרה את העריפה המזעזעת בשיחה עם כתבים וסיפרה כי בין ההרוגים ישנה אישה שראשה נערף.

חבר הפרלנט הצרפתי מאיר חביב אמר בתגובה לאירוע לערוץ 12: "בזמן שצרפת מתמודדת עם מצב חירום בשל משבר הבריאות, האיסלאמיסטים הפחדנים שסעו את גרונה וערפו את ראשה של אישה בסמוך לקתדרלה של נוטר דם בניס. הם משחיתים את פניה של צרפת. אנחנו במלחמה. מספיק! תגובתינו צריכה להיות לא פרופורציונלית מול חיות הפרא האלה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *