פייגלין סיכם עם 'עוצמה יהודית' על ריצה משותפת – אם לא יהיה איחוד

איתמר בן גביר ופייגלין הגיעו להבנה ראשונית – במידה ושתי המפלגות לא יצליחו לייצר שום חיבור אחר, הם יעדיפו לרוץ ביחד כבלוק טכני

איתמר בן גביר ומשה פייגלין הגיעו להבנה ראשונית – במידה ושתי המפלגות לא יצליחו לייצר שום חיבור אחר, הם יעדיפו לרוץ ביחד כבלוק טכני. כך פרסם הבוקר זאב קם ב'כאן'.

במקביל, יו"ר זהות משה פייגלין תקף הבוקר (רביעי) את יו"ר הימין החדש איילת שקד והביע בראיון נכונות לחיבור עם עוצמה יהודית.

בראיון ל'גלי ישראל' אמר פייגלין כי ברור לו "ממה שמתפתח כאן, שאותו מבנה שימקסם את כוחו של הימין הוא לא המטרה של איילת שקד אלא יש לה מטרת על שמעבר לו".

פייגלין הוסיף, "אנחנו רצינו את החיבור עם הימין החדש כי שם באמת יש את הציבור עם ההתלבטות האמיתית. זה לא קורה כי איילת החליטה שהיא לא רוצה את זה מסיבותיה שלה, יכול להיות שאיילת שקד לא מעוניינת במקסום כוחו של הימין אלא באינטרסים אחרים? גם נתניהו והליכוד מבינים שהימין החדש עם חיבור של בן גביר ועוצמה והכוחות האחרים הוא החיבור הנכון שלא יבריח קולות לליברמן והשמאל".

לדבריו, "הדלת שבה הולכת איילת שקד עלולה להוביל לכך שזהות ועוצמה יכנסו גם יכנסו ואיילת שקד והימין החדש כנראה גם יכנסו, אבל כולם ביחד יהיו באופוזיציה בגלל שלא יהיה לגוש הימני מספיק קולות כדי לייצר ממשלה וליברמן יכפה ממשלת אחדות כשכל מה שאנחנו אמורים לשמור עליו, ארץ ישראל, הערכים של עם ישראל נזרקים לפח".

על אופציית החיבור עם עוצמה יהודית אמר פייגלין כי זה אפשרי. "בא נגדיר את המטרה", אמר. "המטרה היא שהבשורה והחזון של זהות יגיעו לכנסת ויגיעו מהכנסת לכל בית בישראל. בתוך המטרה הזאת הושטנו יד לכל חיבור אפשרי בתוך המחנה הלאומי.

״לצערי הרב איילת שקד החליטה ששתי מפלגות היא לא רוצה בתוך החיבור הזה, אחת זאת זהות והשניה זאת עוצמה לישראל ויכול להיות שאם לא תהיה ברירה, על מנת להבטיח את הכניסה של אותו חזון גדול של זהות לכנסת, אנחנו נעשה גם את החיבור עם עוצמה לישראל. זה לא חיבור טבעי".

פיגלין הכריז כי גם אם לא יתבצעו שום חיבורים, מפלגתו תתמודד בבחירות. "זהות רצה ובסוף מנצחת את כולם, אנחנו כבר עברנו את אחוז החסימה בסקר חדשות 13", ציין.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. במשחק הדומינו אין פשרות.. אין יותר מקום מימין לליכוד ליותר משתי מפלגות, חיבור עוצמה וזהות לא מבטיחה שיעברו את % החסימה והימין המאוחד מדגדגת את % החסימה..

    שקד חייבת לחבק את זהות.. ורפי פרץ את גביר.. מנגד השמאל סתם את כל החורים ואפילו פתק שמאל אחד לא דולף לאיבוד!
    ארץ ישראל.. בסכנה

    מארק |
    הגב
  2. זהות

    מעולה.עכשיו שהימין החדש ירדוף אחריכם.
    תיתאחדו גם עם יחד של אלי ישי.

    דניאל |
    הגב