פינדרוס: "לחרדים אין מה לחפש בשמאל"

מזכ"ל דגה"ת יצחק פינדרוס התייחס בראיון לרונן כץ ב'קול ברמה' להתרחשויות האחרונות במערכת הפוליטית וטען כי "ליברמן רודף את נתניהו במטרה להדיח אותו מהשלטון"

מזכ"ל דגל התורה יצחק פינדרוס התייחס בראיון לרונן כץ ב'קול ברמה' להתרחשויות האחרונות במערכת הפוליטית וטען כי "ליברמן רודף את נתניהו במטרה להדיח אותו מהשלטון". פינדרוס שב וחזר על הקו של חבריו למפלגה באומרו כי "לא נראה שיש אלטרנטיבה לנתניהו, כל זמן שבצד אחד נמצאת הרשימה המשותפת ומרצ, לציבור החרדי אין מה לחפש שם".

בראשית דבריו התייחס פינדרוס להסכם עם אגודת ישראל ואמר כי "האישרור של ההסכם הוא פורמלי כשהיה ברור שנמשיך יחד". הוא הוסיף: "יש הסכם מלפני שנה של 50-50 ואין חולק עליו. השאלה האם אכנס או לא פחות קובע, מה שחשוב זה כמה אנשים יצביעו לה' ולתורתו".

לאחר מכן נשאל פינדרוס על היחס הנוקשה של ליברמן כלפי ראש הממשלה ואמר כי "ברור שמה שמוביל את ליברמן זה אנטי ביבי. הוא עשה הכל שנתניהו לא יהיה ראש ממשלה, אין לו עניין בגנץ. פינדרוס שב וחזר על הקו של חבריו למפלגה באומרו כי "לא נראה שיש אלטרנטיבה לנתניהו, כל זמן שבצד אחד נמצאת הרשימה המשותפת ומרצ, לציבור החרדי אין מה לחפש שם".

על קמפיין הבחירות אמר פינדורס,"אני משאיר לאנשי השיווק והפרסום לעשות את העבודה שלהם. יש מלחמה על כל דבר שבקדושה ואנחנו נצא ונעשה את העבודה שלנו."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *