פנצ'ר בדקה ה- 90? ראשי גוש השינוי נפגשים כעת כדי ליישב את המחלוקות החדשות

ראש הממשלה המיועד יו"ר ימינה, נפתלי בנט, יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד ויו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, נפגשים הערב ב-18:00 בתל אביב, וזה על רקע המחלוקות החדשות שצצו בשעות האחרונות בין תקווה חדשה לכחול לבן והעבודה

ראש הממשלה המיועד יו"ר ימינה, נפתלי בנט, יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד ויו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, נפגשים הערב ב-18:00 בתל אביב, וזה על רקע המחלוקות החדשות שצצו בשעות האחרונות בין תקווה חדשה לכחול לבן והעבודה.


בתקווה חדשה דרשו שליטה על המחלקה שתאכוף את עבירות הבנייה בשטחי סי ביוש ואילו בכחול לבן סירבו לוותר. בעבודה דרשו לקצץ מליארד וחצי בתקציבי הכבישים ביוש ואילו אלקין דורש לקיים את ההסכם בתוקף ולהקצות 2 מליארד עבור סלילת כבישים ביו"ש.

‏גורמים המעורבים במשא ומתן מסרו לגל"צ כי "סער ואלקין ממשיכים לנסות לסחוט כל טיפה מהלימון ולהעמיס דרישות. תקווה חדשה עושה נזק למו"מ" .

העיתונאי אריק בנדר העריך כי בנט, לפיד וסער נפגשים כדי לנסות לסגור את הפערים שנשארו שמונעים את חתימת ההסכמים הקואליציוניים או במילים אחרות לנסות להרגיע את אלקין. במקביל, בליכוד אישרו סופית שלושה שיריונים למי שיערוק מתקווה חדשה או ימינה.

העיתונאי אטילה שומפלבי צייץ: ‏בנט חייב להקים בדחיפות 2 צוותים:
א. מטה ללשכת רה"מ (רל"ש, מל"ל וכו')
ב. צוות פירוק מוקשים. הממשלה הזו מצטיירת כסוג של גן ילדים, אך אם בנט ימצא עצמו שקוע בגננות, זה יגמור אותו. חייב לקום צוות שמטפל במשברים אד הוק ומוריד לחץ. לא יהיה צוות, בנט יגמור כמו נתניהו ב-99. רק בלי בוחרים.

 

 

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *