פעוטה בת שנתיים נשרפה בבית בפתח תקווה

אמש בפתח תקווה בה מצאה את מותה תינוקת כבת שנתיים כתוצאה משריפה שפרצה בביתה. הערב לאחר מאמצים של המחלקה המשפטית של זק״א ובסיועם של חברי לשכת חבר הכנסת אורי מקלב, הפעוטה המנוחה תובא לקבורה

אמש בפתח תקווה בה מצאה את מותה תינוקת כבת שנתיים כתוצאה משריפה שפרצה בביתה. הערב לאחר מאמצים של המחלקה המשפטית של זק״א ובסיועם של חברי לשכת חבר הכנסת אורי מקלב, הפעוטה המנוחה תובא לקבורה.

אמש בשעות הבוקר בשריפה שפרצה בדירה בפתח תקווה חולצה ילדה כבת שנתיים במצב אנוש ופונתה לביה"ח בלינסון שם נקבע מותה. משטרת פתח תקווה ציינו לאחר חקירה במקום שאין חשד לפלילים. אך הפרקליטות התעקשה להעביר את גופת הפעוטה למכון באבו כביר.

הבוקר לאחר ביצוע בדיקה חיצונית במכון, למרות שלא היה חשד לאלימות, פרקליטות מחוז מרכז החליטה לדרוש את נתיחת גופת הפעוטה וזאת על מנת לקבוע את סיבת מותה, על אף שממצאי הבדיקה לא העלו חשד לפלילים.

משפחת הפעוטה פנתה למחלקה המשפטית של זק"א בבקשה לסייע להם בהבאת הפעוטה לקבורה מיידית. בדיון שהתקיים בבית משפט השלום בפ"ת ייצג המתנדב עו"ד אפרים גריידנגר את המשפחה ואת התנגדותם לנתיחה ותמה על התנהלות פרקליטות מחוז מרכז כיצד בזמן של טרגדיה קשה למשפחה ובפרט שהמשטרה כותבת בעצמה שאין חשד לפלילים, עדיין מתעקשים לבצע נתיחה בגופה של הפעוטה. שעה שגם עפ"י חוק לא קיימת עילה לנתיחה.

סוף דבר, בית המשפט דחה את בקשת הפרקליטות והורה לשחרר את הגופה מיידית לקבורה ולעשות כל מאמץ להביאה לקבורה טרם שקיעת החמה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *