פעילי המחנה הדמוקרטי מפגינים מול הכנסת: ״המדינה שלנו ולא של נתניהו״

8 ימים לבחירות, כ-150 מתמודדי ופעילי רשימת המחנה הדמוקרטי עלו לירושלים והפגינו מול משכן הכנסת במחאה על כוונת ראש הממשלה והליכוד להעביר את חוק המצלמות השערורייתי בחטף. המפגינים ביחד עם ראשי הרשימה חה"כ לשעבר סתיו שפיר וניצן הורוביץ חסמו את היציאה מהכנסת יחד עם פעילי המחנה וקראו קריאות: "המדינה שלנו ולא של נתניהו", "ביבי נכשלת, לך הביתה". פעיל של המחנה הדמוקרטי אף עוכב על ידי המשטרה

 

8 ימים לבחירות, כ-150 מתמודדי ופעילי רשימת המחנה הדמוקרטי עלו לירושלים והפגינו מול משכן הכנסת במחאה על כוונת ראש הממשלה והליכוד להעביר את חוק המצלמות השערורייתי בחטף. המפגינים ביחד עם ראשי הרשימה חה"כ לשעבר סתיו שפיר וניצן הורוביץ חסמו את היציאה מהכנסת יחד עם פעילי המחנה וקראו קריאות: "המדינה שלנו ולא של נתניהו", "ביבי נכשלת, לך הביתה". פעיל של המחנה הדמוקרטי אף עוכב על ידי המשטרה.

ראש רשימת המחנה הדמוקרטי ניצן הורוביץ היה נוכח בהפגנה ואמר: "לא ניתן לנתניהו לגנוב את הבחירות, המדינה שייכת לנו האזרחים ולא לנתניהו".

חה"כ לשעבר ומועמדת המחנה הדמוקרטי, סתיו שפיר שנכחה גם היא בהפגנה בירושלים, התעמתה עם השוטרים שניסו למנוע את ההפגנה ולפנות את המפגינים מהמקום, אמרה: "נתניהו, גם הביריונים והמצלמות שלך לא יצליחו. לא ניתן לך לגנוב את הבחירות. ביבי נכשל ואנחנו נעמוד מול כל ניסיון לגנוב את הבחירות. כשראש ממשלה מושחת מנסה לחבל בבחירות צריך לקום ולהילחם. מוכרחים להילחם על הדמוקרטיה שלנו. קוראת לציבור לצאת מהבית להילחם על החיים.״

רשימת המחנה הדמוקרטי: "אנחנו פונים לכל אזרח שאכפת לו וחשוב לו ממדינת ישראל בקריאת חירום, אנחנו נמצאים בתקופה קריטית לעתיד ילדינו. הגיע העת להתגייס בצו שמונה במלחמה על ההגנה על הדמוקרטיה ועל שלטון החוק. לא ניתן לנתניהו לגנוב לנו את המדינה ואת הבחירות, הכל בשם ההימלטות מאימת הדין. ב-17/9 שמים סוף לשחיתות וההסתה."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *