פפראצ'י היום: קיבלנו החלטה להסיר את הידיעה שפורסמה כאן

'בקליינע היום' מפרט על ההחלטה להסיר את הידיעה המרעישה

בקליינע מתחיל להרגיש מותש לקראת סוף השבוע הקרב ובא, ובמיוחד, לאחר שנאלץ בעל כורחו לספור אלפי קולות מזויפים בג'ורגיה, בקליינע מברך את מיסטר פרזידנט בברכת "חלומות נעימים".

 

הבהרת מערכת: בשעות האחרונות פורסמה כאן ידיעת ברנז'ה על אישיות חשובה ודגולה, באופן מתחשב והגון. אולם, לאחר שהתבקשנו על ידי צד א' להסיר את הידיעה – החלטנו כי על פי משורת הדין ולמרות שעל פי חוק ודין תורה אין כל מניעה בפרסומה – נעתרנו לבקשתו. מערכת 'אקטואליק' דוגלת בשמירת הפרטיות של כל אדם באשר הוא ובעיקר בחובת יישום מצוות בין אדם לחברו, וכפי שכבר עורר מרנא בעל ה'חפץ חיים' זי"ע על עניין שמירת הלשון וכפי שנאמר "לא תלך רכיל בעמך". ויהי הדבר לזכות כל עם ישראל. 

 

ובלי קשר, אתם מוזמנים בכל יום למדור 'פאפרצ'י היום' המתפרסם כאן מידי יום. לשליחת חומרים ראו בתחתית המדור.

ראש רשת 'עטרת שלמה' הגרש"ב סורוצקין יוצא לדובאי לסידור חופה וקידושין בהשתתפות מאות מוזמנים. החתן חיים מימון נהגו (לשעבר) והכלה ממשפחת אוסטרוף, יערכו את החתונה בדובאי, הגרש"ב סורוצקין יגיע לסדר חופה וקידושין במגדל בורג' חליפה.

היועץ העסקי הבכיר של המגזר החרדי מתי סניור, בסוד שיח עם הרב ישראל אברג'ל בנתיבות.

המאסטרו ישי לפידות, מנצל כל רגע בתפוח הגדול, לאחר שהופיע עם גדול הזמר החסידי אברהם פריד בניו יורק, ישי, נצפה בשופניג בטיימס סקוור יחד עם זמר החתונות אריק דביר. לפידות "תייג" את יונה לייבזון מחדשות 12, אך היא הגיבה באיחור.

ברכת מזל טוב לאיש החסד החב"די הרב יעקב גלויברמן, לרגל הולדת הנין הראשון.

 

ראיתם את? שמעתם על? אל תהססו לשלוח ל- 0584742968.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *