פפראצי היום: כמה פעמים נדבק אייכלר במהלך הקורונה?

והדובר העצבני של הח"כית

שבוע די מתיש עבר על עסקני קופות החולים שטרחו עמלו ודאגו מסביב לשעון לשגר הודעות יח"צ לעיתונאים שיהללו אותם ויקלסו אותם על מבצע החיסונים הגדול בהיסטוריה, בקליינע שעדיין לא התחסן, ממתין כאחד האדם בתור, וכבר נערך בכוחות מתוגברים לקראת הסגר האמיתי המשמש ובא בשבוע הבא.

בקליינע מברך את חבר הכנסת ישראל אייכלר, הח"כ הפעלתן בכנסת בברכת החלמה מהירה לאחר שנדבק 9 ימים לאחר שקיבל חיסון. ברשת רצו בדיחות על כך שאייכלר הוא החולה הראשון בבעלזא, וגם כאלו שתהו האם הוא נדבק כבר בפעם העשירית – וזאת לאור העובדה ששהה אלפי פעמים בטישים ההמונים של החסידות, (אגב, התמונה שלו (לעיל) צולמה לפני פרוץ מגיפת הקורונה).

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר לח"כ אייכלר שאובחן היום כחולה קורונה ודרש בשלומו. ראה"מ התעניין מתי ח"כ אייכלר קיבל את החיסון, ואיחל לו החלמה מהירה. "אנחנו זקוקים לך בכנסת"..

בקליינע נזכר בסיפור ששח לו יועץ פוליטי בכיר, פעם אחת התקשר אליו יהודי שנתקע בבני ברק שעתיים לפני כניסת השבת, וביקש שיארגן לו אוטובוס, על אתר אירגן אייכלר אוטובוס ריק מנוסעים שהביא אותו למחוז חפצו. ומאז, הוא לא שכח את הח"כ הנמרץ.

מעשה בדובר של חברת כנסת ידועה, שהתקשר לעיתונאי חרדי וביקש למחוק את הציוץ שנסב בדברי הימים של הפוליטיקה, העיתונאי מיהר להיענות לבקשה, ומחק את הציוץ, אך בכך לא הסתפק הדובר -העוזר המחוצף והחל להרים מטח צרחות על ראשו של העיתונאי שלא הבין מאיפה 'זה בא לו ', לבסוף, ניתק את השיחה. בקליינע מאחל ברכת רפואת הנפש לעוזר המתוסכל.

בקליינע משגר ברכת מזל טוב לעיתונאי האהוב רפי פרלשטיין ולרעייתו המסורה, לרגל הולדת הבת.


ובעוד כל אדם שני בישראל מקים מפלגה ירח טוקר, (המנוע הבלתי נגמר של גפני) הודיע על הקמת מפלגת 'החרדים', לשורות הרשימה הוא צירף את איציק סודרי.

והנה ירח טוקר רוכב מאחורי מיכאל שמש, עיתונאי 'כאן חדשות' שזכה השבוע בפרס מפעל חיים.

איש היח"צ קובי סלע, בירך 'שהחיינו' על פייזר

והכתב נתי קניג המריא לחו"ל

בקליינע מברך את ישראל כהן (קול פליי) מקול ברמה לרגל מינויו למנכ"ל הטלויזיה של 'הידברות', ואת רונן גרוס לרגל מינויו לחברת Leader, במקביל לעבודתו ברדיו 'קול ברמה'.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *