פרסום ראשון: בש"ס שוקלים לבצע שינוי בהרכב הרשימה

כשבוע לפני הגשת הרשימות בשס בודקים את האפשרות לשינוי בודד ברשימה, כאשר אחד מותיקי המפלגה שאמור לפרוש בעוד כשנה בעקבות ההסכם עם מועצת חכמי התורה של שס עוד לפני הבחירות לכנסת ה- 21, יעשה זאת בימים הקרובים ובכך יפנה מקום לדמות בכירה שנמצא בשיח עם הנהגת המפלגה

הבחירות לכנסת ה- 23 הפכו כבר לדבר שיגרתי, המפלגות הגדולות הודיעו שלא יבצעו שינוי בהרכב הרשימה, בעוד הקטנות משמאל ומימין מנסות להמציא את עצמן מחדש במטרה לשרוד את הבחירות הקרובות מעל אחוז החסימה.

המפלגות החרדיות לא ביצעו שינוי מהותי בהרכב רשימתם לכנסת ה- 22, והיה נדמה כי עד עתה לא צפוי שינוי מיוחד בהרכב של שס ויהדות התורה, אלא שבשס רוצים לשמר את עשרות אלפי המצביעים המסורתיים וחושבים על אופציית בזק לשינוי מהיר בהרכב הרשימה.

על פי מקורבים לשר דרעי, נבדקת האפשרות לשינוי בודד ברשימה, כאשר אחד מותיקי המפלגה שאמור לפרוש בעוד כשנה בעקבות ההסכם עם מועצת חכמי התורה של שס עוד לפני הבחירות לכנסת ה- 21, יעשה זאת בימים הקרובים ובכך יפנה מקום לדמות בכירה שנמצא בשיח עם הנהגת המפלגה.

אתר 'אקטואליק' פנה לאותו ח"כ בכיר במטרה לבדוק האם הוא בדרך לפרוש מהמפלגה לטובת פנים חדשות, וממקורביו נמסר כי נכון לנקודת הזמן הזו טרם ידוע להם על שינוי כלשהו כלפי הח"כ הוותיק.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שוב מנסים להדיח את ח"כ מרגי?

    בלי מרגי אני לא מצביע שס!!

    יעקב בן דוד מבית שאן |
    הגב