פרסום ראשון: "המפלגות החרדיות נלחמות שנתניהו לא יתראיין לכלי תקשורת חרדים"

האיומים והלחצים מצד ראשי המפלגות החרדיות השפיעו על ראש הממשלה שסביבתו מסרבת בינתיים לאפשר לכלי התקשורת החרדים לבצע ראיונות איתו, אך ביממה האחרונה דברים מעט השתנו, ובכיר בקמפיין של המפלגה טוען שיתכן ובסופ"ש הקרוב ראש הממשלה יכנע ללחצי הקמפיין וינסה לחזק את הליכוד ע"י ראיונות במגזר החרדי

מערכת הבחירות הנוכחית היא השלישית בשנה האחרונה, בה ראש הממשלה בנימין נתניהו מנסה בכל כוחו למשוך מצביעי ימין למפלגתו. קמפיין מפלגת הליכוד מתמקד בימים האחרונים במצביעי ימין פוטנציאלים שלא יצאו להצביע במערכת הבחירות האחרונה, אך מתחת לפני השטח בליכוד נלחמים כדי להגדיל את כוחם גם על חשבון מפלגות אחרות בגוש הימין.

לפני מספר שבועות חשפנו כאן באתר 'אקטואליק' על כך שלמרות האיומים מצד המפלגות החרדיות, ובעיקר מצידו של יו"ר דגל התורה משה גפני, המטה החרדי במפלגת הליכוד ממשיך לעבוד ולערוך כנסים וחוגי בית בערים החרדיות, בניסיון למשוך חרדים שיצביעו לליכוד ביום שני הקרוב.

אלא שההתעלמות של המפלגות החרדיות מהפרסומים השונים, גרמה לנו להבין שכל העניין נמצא מאחור וכעת הם מתמקדים בקמפיין הפנים חרדי. כעת מתברר שראשי המפלגות החרדיות ממשיכים בלחצים האדירים על נתניהו סביב הנושא הזה.

בשיחה עם אתר 'אקטואליק' סיפר בכיר בקמפיין מפלגת הליכוד כי ראשי המפלגות החרדיות לוחצים על ראש הממשלה להימנע מלהתראיין לגופי התקשורת החרדים, אותו בכיר אמר כי "המפלגות החרדיות נלחמות שנתניהו לא יתראיין לכלי התקשורת החרדים, הם יודעים כמה אהדה יש לביבי ברחוב בחרדי ולכן הם עושים את זה, אבל הלחץ שמגיע אלינו מצד גופי תקשורת חרדים הוא עצום, הם רוצים ובצדק שנתניהו יתראיין גם אליהם, ויש סיכוי גדול שזה יקרה רגע לפני הבחירות, אין לנו ברירה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *