פרסום ראשון: נתניהו ביטל ביקור בבית משפחה חרדית

אחרי ביטול הכינוס עם העיתונאים החרדים, אנחנו חושפים כעת כי נתניהו גם ביטל ביקור בית אצל משפחה חרדית שהיה אמור להתקיים לפני כשבועיים. הסיבה: הרצון להימנע מ'לשתות' מנדטים מהחרדים

לפני כשבוע חשפנו באתר 'אקטואליק' כי יו"ר מפלגת הליכוד ראש הממשלה בנימין נתניהו נענה לבקשת המפלגות החרדיות וביטל את תדרוך העיתונאים שלו עם עורכי וכתבי העיתונים והאתרים החרדים, זאת למרות שקיים כינוס כזה עם התקשורת הכללית והתקשורת הדתית.

כעת אנחנו חושפים כי נתניהו ביטל גם ביקור צפוי שלו בבית משפחה חרדית, שהיה אמור להתפרסם כחלק מהקמפיין.

"הפחד של המפלגות החרדיות מסחף לכיוונו של נתניהו ביום הבחירות כנראה גדול מדי", כך גם טוען הבוקר בכיר במפלגה, "אחרת אי אפשר להסביר את ביטול ביקורו של נתניהו בבית משפחה חרדית".

במסגרת הקמפיין של מפלגת הליכוד, כזכור, כבר ביקר נתניהו בביתם של מספר משפחות צעירות כחלק מ"הירידה לעם" שלו. התמונות מהביקורים של נתניהו פורסמו כחלק מהקמפיין של המפלגה, אך מתברר כי ביקור של ראש הממשלה בבית משפחה חרדית בירושלים – שהיה מתוכנן להתקיים לפני כשבועיים – בוטל.

גורם בכיר במפלגת הליכוד סיפר לאתר 'אקטואליק' כי "ראש הממשלה ממשיך לנקוט בקו השמירה על המפלגות החרדיות, והתחייבותו לא לגעת ב'בייס' שלהם נשמר. נתניהו ביטל את התדרוכים העיתונאים שלו לחרדים, וכך גם את הביקור הזה".

אותו בכיר סיים ואמר: "נתניהו לא דואג לכל המפלגות הקטנות, אלא רק לחרדים. לשם השוואה תראה את קמפיין החוצות בשפה הרוסית של הליכוד שפורסם שבוע שעבר. הוא נועד לשתות לליברמן קולות. במגזר החרדי זה לא יקרה. נתניהו שומר עליהם כי הוא מבין שהם יהיו לשון המאזניים ביום שאחרי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *