פרסמו "אקדמיות" – וסולקו מהבניינים החרדיים

עלוני פרסום חרדים שהופצו בשבועות האחרונים בירושלים ופרסמו קורסי לימוד באקדמיות חרדיות – סולקו על ידי קיצונים חרדים מהבניינים. הקיצונים אף פרסמו עלון אזהרה

המחלוקת החרדית על לימוד באקדמיות, לקראת קבלת תואר אקדמי מוכר במקומות שונים, כבר ותיקה, אבל מסתבר שיש מי שלוקח את ההחלטה לידיים: בימים האחרונים החלו גורמים חרדים קיצונים בירושלים לפעול נגד מספר עלוני פרסום חרדיים הנפוצים בבניינים בשכונות החרדיות בעיר, ובעיקר נגד עלון "פרסום חזק".

לטענת הפעילים, העלון פרסם אקדמיות חרדיות, נגד דעתם של גדולי ישראל. משכך, הפעילים עברו בין בניינים חרדים רבים, אספו את העלונים – והשליכו אותם לפח.

בשכונות העיר פרסמו בימים האחרונים אותם פעילים מנשר, המזהיר את הציבור שלא לפרסם בעלונים אלו: "אם פרסמת השבוע ב"פרסום חזק" – חבל לך על הכסף", נכתב. "גם השבוע הפרסום שלך הגיע לחתולים. יהודי חרדי אינו נותן יד למפרסמי אוניברסיטאות ומכוני אקדמיה".

במנשר אף נכתב במפורש כי "יהודים שכואב להם על החדרת מזבלה לבנייני המגורים, מנעו בגופן את חלוקת ה"פרסום המזיק".

 

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מאוד מעניין

    לצערינו הרב, ליברמן השווה את החרדים לחמאס ויש אלו שמשווים אותו לצואה רתחת. על פי הגמרא של תלמוד בבלי, בין העונשים אותם חווים באי הגיהנום מצויים טבילה בשכבת זרע רותחת ו"בצואה רותחת" (גיטין נז א) בשכבת זרע רותחת שקוע בלעם הרשע, הנביא הגוי שקיבל עונש מידה כנגד מידה על חטאים מטפטפי זרע.

    הוא החטיא את ישראל בזנות ושכב עם אתונו. (ממש כמו שיש הטמאה בצבא) בצואה רותחת מבוסס ישו, שלעג לדברי חכמים. גורלו של ישו וחבריו המבוסס בתוך צואה רותחת נמחק מרבות ממהדורות התלמוד הבבלי בשל הצנזורה הנוצרית.

    בוויכוח פאריס, אחד הוויכוחים הפומביים שיהודים אולצו להופיע בהם בימי הביניים, ניקולס דונין, מומר בוגדני, הזכיר אותו כראיה ליחס המבזה של היהודים כלפי מייסד הנצרות.

    סניגורה של היהדות בוויכוח, רבי יחיאל מפאריס, טען שלא מדובר בישו הנוצרי אלא בישו אחר, טענה שככל הנראה הייתה לא יותר מאשר מס שפתיים.

    הגמ' מצייר את הגיהנום באופן מוחשי להפליא, גודלו עצום, פי 216,000 מהעולם. יש לו שלושה פתחים: במדבר, בים ובירושלים. קיימים שני עצים בגיא בן הינום שבירושלים שמביניהם, במקום שבו פתח הגיהנום, יוצא עשן . עם זאת, הגיהנום בנוי כפירמידה, כך שיציאת העשן היא מינימלית ורובו נותר כלוא בפנים, בתכנון הנדסי ערמומי, לייסר את הרשעים, שר"י.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. ממש יפה

    המחלוקת החרדית על לימוד באקדמיות ע"י אלה מחברת מהרסייך ומחרבייך, לקראת קבלת תואר אקדמי מוכר במקומות שונים, כבר ותיקה, אבל מסתבר שיש מי שלוקח את ההחלטה לידיים: בימים האחרונים החלו גורמים: חרדים, קיצונים, קדושים, וטהורים, המקדשי שם שמים – בירושלים, לפעול נגד מספר עלוני פרסום חרדיים הנפוצים בבניינים בשכונות החרדיות בעיר, ובעיקר נגד עלון "פרסום חזק" כולנו חיים אנו בימים של איש את רעהו חיים בלעו ע"י שלוחי השטן ימ"ש.

    לטענת הפעילים, העלון פרסם אקדמיות חרדיות, נגד דעתם של כל גדולי ישראל האמתים. משכך, הפעילים עברו בין בניינים חרדים רבים, אספו את העלונים – והשליכו אותם לפח.

    בשכונות העיר פרסמו בימים האחרונים אותם פעילים מנשר, המזהיר את הציבור שלא לפרסם בעלונים אלו: "אם פרסמת השבוע ב"פרסום חזק" – חבל לך על הכסף", נכתב. "גם השבוע הפרסום שלך הגיע לחתולים. יהודי חרדי אינו נותן יד למפרסמי אוניברסיטאות ומכוני אקדמיה".

    במנשר אף נכתב במפורש כי "יהודים שכואב להם על החדרת מזבלה לבנייני המגורים, מנעו בגופן את חלוקת ה"פרסום המזיק" לנשמת עם ישראל…

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב