פרשנות • ראש הממשלה הבא: נפתלי בנט

אם לא יהיו שינויים,  וסמוטריץ' לא יגיד פתאום שהוא רוצה להתחבק עם עבאס, בנימין נתניהו הולך לצאת מבלפור

לא צריך להיות פרשן פוליטי בכיר כדי להבין שנחתם הגולל על עתידו הפוליטי של ראש הממשלה. תם הטקס. תם עידן. תבחרו את זה באיזה סאב טקסט שאתם רוצים, וזה כבר לא ישנה דבר, לאחר כל כך הרבה שנים שניסו להפיל אותו ללא הצלחה, עם ישראל איבד את אחד מראשי הממשלה הגדולים שידעה ההיסטוריה.

איך נפלו גיבורים – נפלו שדוד למרגלותיו של נפתלי בנט, ראש הממשלה הבא של ישראל.

אם לא יהיו שינויים, וסמוטריץ' לא יגיד פתאום שהוא רוצה להתחבק עם עבאס, בנימין נתניהו הולך לצאת מבלפור, ולנסות להילחם מספסלי האופוזיציה על כבודו. לנתניהו יש אפשרות להתמודד לנשיאות ולשבת בטקסים רמי מעלה ובכך לחמוק מהמשפט. עד גיל 80 בבית הנשיא זה אחלה תוכנית עבודה, עוד חודשיים, זה כבר יהיה מאוחר, והרכבת תצא מהקטר.

על פי הנראה, כרגע, קואליציית השינוי בראשות בנט, לפיד, וליברמן הסכימו  בתמיכה שקטה של הרשימה המשותפת להכתיר את  נפתלי בנט לראש הממשלה על מנת להביא לסיום שלטונו של ראש הממשלה נתניהו.  בנט עשוי לקבל את המנדט בעוד שבועיים מהנשיא, ולהרכיב במהרה קואליציה שאליה עשויה לחבור בהמשך תנועת ש"ס. רבות דובר על הפגישה במשרד הפרסום של יועץ סער, בו ישבו בנט ודרעי ודנו על האפשרות שבה שס תחבור לקואליציית השינוי. דרעי מצידו יגיד שעשה כל כך הרבה מאמצים, "מה אני יכול לעשות? עולם התורה זקוק לתקציבים", יגיד לעיתונאים. היועצים יעבדו על הניסוח הנכון, בדרך להיסטוריה.

ומה יהיה אחרי עידן ביבי? קודם תתנו לנו לעכל.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כאיש שס עד כמה שניתן כשהיא לא עושה שום דבר למיגור הגזענות השפלה בציבור החרדי. אם זה נכון צריך לארגן הפגנות המוניות לייד ביתו של דרעי

    להתכונן

    בני הפרענק |
    הגב