פשיטה לילית של מס הכנסה בת"א

השכיר 3 עמדות לקוסמטיקאית ולספרים חיצוניים בתמורה ל כ-8,000 ₪ לחודש לא רשם זאת כהכנסה

לילה לא שקט ומלא בתירוצים מגוונים עבר על מבקרי מס הכנסה, שהגיעו לביקורת לילית בבתי עסק ברחבי העיר תל-אביב, בהם מספרות, פיצוציות, מסעדות, פאבים, מכוני יופי ועוד. במהלך המבצע בוקרו 75 בתי עסק מהם עלה כי בקרוב 14% לא נרשמו הכנסות כנדרש. המבצע נערך על ידי עובדי משרד פקיד שומה תל-אביב 1 והתקיים, כאמור בשעות הערב והלילה המאוחרות.

קוסמטיקאית עסוקה שלא עמדה בקצב ה"ביט", לא תיעדה כלל הכנסות אותם קיבלה באמצעות אפליקציית "ביט" בסכום העולה על 22,000 ₪, בטענה: "יש לי לחץ בעבודה ואני לבד". בעליו של מועדון לילה בתל אביב לא תיעד הכנסות עבור מכירת כרטיסים ששולמו לו באמצעות "פייפאל", ההסבר בו בחר היה: "מדובר בסכומים קטנים שיותר נוח לרשום בסוף היום". בעל מספרה שאף הוא קיבל תשלום באמצעות אפליקציית "ביט" ולא דיווח עליה בחר בזכות השתיקה ואמר למבקרים: "אין תגובה לא רוצה לענות".

בעל מספרה שהשכיר 3 עמדות במספרה שלו לקוסמטיקאית ולספרים חיצוניים בתמורה ל כ-8,000 ₪ לחודש לא רשם זאת כהכנסה בספרי העסק. תשובתו המפותלת היתה: "אבי הוא אדם מבוגר ולכן אני אחראי על הרישום בקבלות ובחשבוניות, לא התפניתי אולם כאשר אני עושה התאמה בין הבנק לבים הקבלות אני מתקן ומוציא קבלות וחשבוניות כנדרש. אני אדבר עם רואה החשבון שלי". הגדיל לעשות בעל קיוסק שהקופה בעסק שלו לא היתה מחוברת לחשמל ולא נרשם בה דבר כשטען: " הקופה מקולקלת ואבא שלי בן 80"..

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *