פתח תקווה: גרינברג הבטיח מבנה לליטאים

ראש עיריית פתח תקווה ביקר בתלמוד התורה האשכנזי בעיר והבטיח מבנה חדש שיתן מענה לכל צרכי המוסד.

מנהל תלמוד התורה 'שארית ישראל' שבפתח תקווה, הרב יוסף פישר, הזמין את רמי גרינברג ר"ע פתח תקווה לביקור מקיף במוסד, שהתקיים ביום שישי האחרון, וטען שלמרות הבטחות חוזרות ונישנות במשך 20 שנה מצד נציגים וגורמים בעירייה, איש לא טרח לשפר את תנאי החיידר שמחזיק בכ-500 תלמידים.

חלק מילדי הת"ת קיבלו את פניו של ראש העיר בריקוד מיוחד ואחד מהילדים העניק לראש העיר ציור מיוחד שאייר לכבוד ביקורו המיוחד.

לאחר מכן ערך הרב פישר לראש העיר ולנציג ש"ס בעיר הרב צאלח, ביקור נרחב במבנה ובקראוונים והציג בפניו את מצב הכיתות. ראש העיר שמע מהילדים כי הם מאוד מרוצים מהמוסד וביקשו שיפעל לטובתו. באחד הכיתות הוציא אחד הרב'ס גיטרה, והילדים פצחו בשירת "וכל אשר יעשה יצליח", כשהם מצביעים על ראש העיר רמי גרינברג.

בסיום הסיור ערך הרב פישר במשרדו סקירה נרחבת על מצב המבנה והקראוונים ואמר לגרינברג כי איש לא עוזר למוסד למרות כל ההבטחות.

הרב פישר אמר כי לדעתו שיטת הפעולה שנוקט בה ראש העיר החדש, היא היחידה שיכולה להביא תועלת לכל תושבי העיר – גם החרדים שמתגוררים בה. לדבריו: "הדרך שבה ראש העיר עובד, היא הדרך הנכונה – לבוא לחתוך להקים ליזום ולהזיז דברים. קיבלנו פה הבטחות כבר מלפני 25 שנה, ואנחנו בטוחים שראש העיר הוא זה זז באמת יעזור".

בסיום הביקור הבטיח ראש העיר רמי גרינברג להנהלת התלמוד תורה, כי בתוך שנה וחצי עד שנתיים, הבנין החדש יתחיל לקום. ראש העיר הסביר את מכלול הביורוקרטיות שיעמדו בפניו כדי להוציא את המיזם אל הפועל, אך הדגיש כי הוא כבר הינחה את כל הגורמים הרלוונטיים בעיריה, לעמוד לימין המוסד ולפתור כל בעיה שתצוץ, כדי שבתוך זמן קצר יעמוד לרשות התלמוד תורה בנין חדש שיענה על צרכי המוסד.

בסיום הסיור העניק הרב פישר מנהל הת"ת תעודת הוקרה מיוחדת על סיועו ועזרתו לחיידר.

מלשכת ראש העיר נמסר: כפי שראש העיר הדגיש מספר רב של פעמים; תושבי פתח תקווה כולם עומדים בראש מעייניו של ראש העיר, חרדים, דתיים, וחילונים. תלמוד תורה שארית ישראל הוא דוגמה מצוינת למוסד חרדי שהוזנח במשך עשורים רק בגלל הנציגים החרדים בעיר שפעלו לטובת מקורביהם בלבד. ראש העיר ימשיך להוביל את המהפיכה שהחל לטובת הציבור, וכל מנהל מוסד או תושב שיפנה אליו, יקבל את כל צרכיו כתושב העיר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *