צה"ל הסיר את הכפפות: 22 חוסלו, מאות רקטות נורו לישראל

מאז תחילת הלחימה בדרום נהרגו 22 פעילי טרור, במקביל משגר ארגון הג'יהאד האסלאמי בעזה מאות רקטות ופצצות מרגמה לעבר יישובי הדרום

מאז תחילת הלחימה בדרום נהרגו 22 פעילי טרור, במקביל משגר ארגון הג'יהאד האסלאמי בעזה מאות רקטות ופצצות מרגמה לעבר יישובי הדרום. לפני זמן קצר, כלי טיס של צה״ל תקף שני פעילי טרור של ארגון הטרור גא״פ בצפון רצועת עזה בעת שעסקו בהכנות לשיגור טילי נ״ט. הפעילים שסוכלו עסקו בתחום הצליפה והנ״ט בארגון. הג'יהאד מאיים: בשעות הקרובות נגדיל את היקף ומרחק הירי ל-80 ק"מ ויותר

ف

הרמטכ"ל אביב כוכבי קיים הבוקר הערכת מצב בפיקוד הדרום יחד עם המפקדים בשטח ושמע ממפקדי החטיבות המרחביות את עיקרי תמונת המצב הגזרתית ואת אופן היערכותם למול האיומים מצד הג'יהאד האסלאמי, בדגש על איומי הנ״ט והצליפה.

במקביל, ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח כעת בטלפון עם ראשי רשויות עוטף עזה ואמר להם: אנחנו משנים את המשוואה. אני אמרתי לכם שנבחר את הזמן והעיתוי הנכון. העיתוי הנכון היה שלשום, כפי שראש השב"כ אמר "הכוכבים הסתדרו". 

ראשי ארגוני הטרור, מפקדים ופעילים יודעים שהם על הכוונת ושבכל רגע אנחנו יכולים לפעול נגדם בכל מרחב, את המסר הזה הם מבינים היטב. 

החלטנו להעצים את ההרתעה שלנו באמצעים חדשים שהם לא דמיינו. ביצענו פעולה עם יכולת כירורגית. כל מחולל טרור ומפקד יודע שאנו יכולים להגיע אליו באופן אישי. הם יורים מאוכלוסיה אזרחית והם מסתתרים מאחורי אזרחים. עכשיו שברנו את המשוואה הזאת כשסיכלנו אותו בזמן שהוא הסתתר.  

אני מעריך מאוד את העמידה והתמיכה שלכם ושל התושבים". 

ראש הממשלה ביקש מראשי הרשויות להנחות את התושבים להישמע להוראות פיקוד העורף. 

ראש הממשלה הנחה את מ"מ מנכ"ל משרדו רונן פרץ להמשיך לעמוד בקשר עם ראשי הרשויות ולסייע בכל מה שנדרש. 

ראשי הרשויות ביקשו לחזק ולברך את ראש הממשלה על הפעולה. ראשי הרשויות אמרו כי בשנים האחרונות יש צמיחה בערים וגידול משמעותי באוכלוסיה של עשרות אחוזים. בנוסף, ציינו כי התושבים עומדים איתן ונותנים את הגיבוי להמשך.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *