צה"ל מרעיד את עזה: "המילה האחרונה עוד לא נאמרה"

צה"ל תוקף הלילה ומרעיש ארטילרית את כל רצועת עזה. פיצוצים אדירים נשמעו הלילה בכל רחבי רצועת עזה.

צה"ל תוקף הלילה ומרעיש ארטילרית את כל רצועת עזה. פיצוצים אדירים נשמעו הלילה בכל רחבי רצועת עזה. צה"ל תוקף בצורה אגרסיבית ביותר בניינים ותשתיות חמאס ברחבי רצועת עזה במבצע שמתנהל מהאוויר והמקרקע. תותחים, טנקים ומטוסי קרב לוקחים חלק במה שנראה כאירוע חריג ביותר. הדי הפיצוצים נשמעים היטב ביישובי עוטף עזה ואף באיזור השפלה.

דובר צהל מסר כי "בהתאם להנחיות פיקוד העורף המתעדכנות, תושבי יישובי עוטף עזה במרחק של עד ארבעה קילומטרים מגבול הרצועה, מתבקשים להישאר במרחב המוגן עד להודעה חדשה."

מנדי ריזל תושב שדרות וכתב קול ברמה צייץ בטוויטר "12 שנה אני גר בשדרות ומעולם לא שמעתי כאלה תקיפות של צה"ל כמו עכשיו, יותר מאמש."

דובר הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס מסר בתגובה: "'האויב העברייני מבצע פשיטות שמטרתן חבלה והרס, והוא מונע בגלל חוסר היכולת שלו להתמודד עם ההתנגדות, וזה לא ישפיע על יכולות ההתנגדות בשום דבר, ברוך השם'."

ראש הממשלה כתב בטוויטר: "אמרתי שאנחנו נגבה מחיר כבד מאוד מהחמאס. אנחנו עושים זאת ואנחנו נמשיך לעשות זאת בעוצמה רבה. המילה האחרונה לא נאמרה והמבצע הזה יימשך ככל שיידרש.

אנחנו נותנים מאה אחוז גיבוי לשוטרים, לחיילי מג״ב ולשאר כוחות הביטחון כדי להשיב את החוק והסדר לערי ישראל – לא נסבול אנרכיה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *