"ציון הרשב"י לא ייסגר – הילולת האר"י תתבטל"

 במשטרה מבהירים כי אין כוונה לסגור את מתחם הציון של ר' שמעון במירון אולם תהיה אכיפה קפדנית של הוראות משרד הבריאות שכזכור נועדו להציל חיים

במשטרה מבהירים כי אין כוונה לסגור את מתחם הציון של ר' שמעון במירון אולם תהיה אכיפה קפדנית של הוראות משרד הבריאות שכזכור נועדו להציל חיים.

"אנו קוראים לציבור להישמע להוראות השוטרים והסדרנים ולהקפיד באדיקות על עטיית מסכה על הפה והאף, שמירה על ריחוק של 2 מטר ושמירה על הגיינת הידיים", נמסר מהמשטרה.

עם זאת, בשל הקורונה- לא תתאפשר השתתפות ב'הילולת האר"י', בעיריית צפת מזמינים להתפלל בקבר האר"י מכל מקום בעולם בסיור וירטואלי!

הילולת האר"י מביאה לבירת הגליל צפת, אלפי מבקרים מידי שנה המגיעים להשתטח על קיברו ולטבול במקווה הסמוך אך השנה הודיעה משטרת ישראל כי לאור נגיף הקורונה והנחיות משרד הבריאות לא תתאפשר הגעה למקום, בעיריית צפת מצאו דרך יצירתית לאפשר לכם בכל זאת להתפלל בציון.

על פי הנחיות משרד הבריאות והחלטת משטרת ישראל לא תתאפשר הגעה למקום, צוותי שיטור גדולים צפויים לאכוף את אי ההגעה לאתר. איך בכל זאת ניתן להתפלל בציון ולבקר במקווה האר"י: בצפת השיקו ממשק חדש המאפשר לבקר בבית העלמין העתיק, להשתטח על קברי צדיקים, לבקר במקווה הארי, לרכוש בגלריות הייחודיות ולהנות מהעיר העתיקה הקסומה בסיור וירטואלי מכל מקום בעולם, במחשב או בכף היד.

הפתרון היצירתי של עיריית צפת הינו פיתוח של סיור וירטואלי שיעניק חוויה ייחודית מכל מקום בעולם בליבה של העיר העתיקה בצפת ועד לציון עצמו, בתוכנית שקידם ראש העיר שוקי אוחנה יחד עם חברי מועצת העיר יוחאי עזרא ויותם קארו את הממשק החדש פיתחו בצפת במהירות רבה, חמישה צוותים מקצועיים פעלו במקביל להקמת פלטפורמה, יחד עם חברת דז'ה-וו שכבר בימים אלו מאפשרת להשתטח על קברי הצדיקים בבית העלמין העתיק של צפת, לבקר במקווה הארי, לצעוד בסמטאות הקסומות, להתרשם מבתי הכנסת ההיסטוריים וחשוב לא פחות- גם לקנות בגלריות ובעסקים בצפת עם משלוחים עד הבית- העיר העתיקה בצפת זמינה בנייד!.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *