צפו בחילוץ הדרמטי: מטיילת ננשכה ע"י אחד הנחשים הקטלניים ביותר בעולם

נשיכה של נחש פתן חום מלכותי היא קטלנית, אולם האישה שרדה אותה למרות שהייתה במרחק של 100 ק"מ מהעיר הקרובה ובאיזור כמעט בלי קליטה סלולרית. צפו ברגע בו כוחות החילוץ הגיעו אליה לאחר מספר שעות

זה קרה אתמול עם מטיילת צעירה בת 27 שננשכה על ידי אחד הנחשים הקטלניים ביותר באוסטרליה (ולמעשה בעולם). הצעירה טיילה עם חברות בפארק הלאומי קאריג'יניי, חלק נידח באזור פילבארה שבצפון מערב אוסטרליה.

לפתע ננשכה על ידי נחש מולגה (המכונה גם פתן חום מלכותי או קוברת פילבארה), נחש ארסי במיוחד שביכולתו להזריק כמויות גדולות של ארס רעיל ביותר לטרפו. נשיכה אחת שלו יכולה להרוס במהירות תאי דם וכן להשפיע על השרירים והעצבים. המולגה הוא אחד הנחשים הארסיים הארוכים ביותר בעולם והארוך ביותר באוסטרליה והוא קטלני ביותר ויכול להרוג אנשים בקלות.

למרות שהייתה במרחק של 100 ק"מ מהעיר הקרובה ובאזור עם קליטה סלולרית גרועה מאוד – היא וחברותיה הצליחו להזעיק עזרה ולאחר קבלת שיחת החירום המשטרה שלחה שוטרים יחד עם אנשי שירותי חירום וחובשים להצלתה.

מבצע החילוץ ארך מספר שעות – תחילה כדי לאתר את מיקומה המדוייק – כשבשל הקליטה הרעה באיזור לא ניתן היה לאתרה בעזרת GPS ואז עבר עוד זמן רב בניסיון לחלץ ולהוציא אותה מערוץ הנחל בו שכבה ולהסיע אותה לאשפוז בבית החולים. היא מאושפזת במצב יציב לאחר שקיבלה תרופות נגד הארס.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *