צפו בנאום הניצחון של רה"מ: "מתי קיבלנו כל כך הרבה מנדטים?"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הלילה (רביעי) להיכל שלמה בתל אביב ונשא את נאום הניצחון לקול תשואות האלפים.

לאחר שהיכה את כל הסוקרים: ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הלילה (רביעי) להיכל שלמה בתל אביב ונשא את נאום הניצחון לקול תשואות האלפים.

נתניהו עלה לבימה לקול תשואות הקהל שקרא "ביבי מלך ישראל" והפעילים הניפו שלטים בגנות החקירות. נתניהו פתח את דבריו ואמר: "תודה רבה לכם, אנחנו אוהבים אתכם. אתם זוכרים לפני 23 שנים זו הייתה הפעם הראשונה ששרה ואני עמדנו כאן והנה אנחנו חוזרים לעשות זאת בזכותכם, למענכם, תודה רבה לכם".

נתניהו המשיך: "אני נרגש מאוד בלילה הזה. זה לילה של ניצחון אדיר. שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. חברי וחברותיי, אני אומר זאת מעומק לבי – שליחות גדולה מנחה אותנו, שליחות גדולה מנחה אותי. אני פועל יום ולילה בשמכם, למענכם, למען המדינה שלנו, למען העם שלנו, למען הארץ שלנו.

"אני מבקש מעומק לבי להודות לכולכם. אתם הבאתם הישג דמיוני. אני אומר לכם – הישג כביר כמעט בלתי נתפס. מול תקשורת מגויסת, בתנאים בלתי אפשריים הליכוד גדל באופן דרמטי. זה הישג מדהים. ואני רוצה להגיד לכם גם משהו אישי: אני מאוד נרגש שעם ישראל שוב נתן בי אמון בפעם החמישית ועוד אמון גדול יותר. עבורי זה חסר תקדים. מתי קיבלנו כל כך הרבה מנדטים? אני לא זוכר. לפי רוב המדגמים גוש הימין בהנהגת הליכוד ימשיך להוביל את מדינת ישראל ב-4 השנים הקרובות ונמשיך להצעיד את מדינת ישראל לפסגות חדשות.

ני מאמין, כך חונכתי על ידי אבי וכך הוא חונך על ידי סבי ז"ל, הרב נתן מיליקובסקי נתניהו. אני מאמין שהקדוש ברוך הוא וההיסטוריה נתנו לעם ישראל הזדמנות נוספת. הזדמנות פז להפוך את מדינתנו לאומה חזקה בין האומות החזקות בעולם. מדינה חזקה, מדינה שטוב ובטוח לחיות בה. למעננו ולמען הדורות הבאים. למען נצח ישראל".

בשלב זה הצעק קרא "היידה שרה" ונתניהו חיזק את הקריאות הללו: "אני לא אפריע לצעקות היידה שרה". הוא הוסיף: "אני רוצה לומר לכם שלילה ארוך וייתכן עוד יום ארוך ונמתין לתוצאות האמת וכבר עכשיו אני רוצה להודות לכם אזרחי ישראל שתמכתם בנו, לכם מצביעי הליכוד שמאמינים בדרכנו. זה פשוט לא יאומן, עברתם עיר עיר שכונה שכונה רחוב רחוב בית בית. לכם המתנדבים הנפלאים ולכם אנשי המטה המסורים. אתם שליוויתם אותי סביב השעון ללא לאות במיומנות כבירה, איזה קור רוח.

: "כבר הלילה התחלתי בשיחות עם ראשי מפלגות הימין השותפות הטבעיות שלנו. כבר הלילה כמעט כולם כבר הצהירו בפומבי שהם ימליצו עליי להרכיב את הממשלה הבאה. אני מתכוון לסיים את המלאכה במהרה במטרה להקים ממשלה יציבה.

"זו תהיה ממשלת ימין אבל אני מתכוון להיות ראש הממשלה של כל אזרחי ישראל, ימין ושמאל יהודים ולא יהודים כאחד. אני דואג לכולם. אני דואג לחיילים של כולנו אני דואג לביטחון של כולנו. אני דואד למדינה של כולנו. הישגים כבירים נזקפים לזכותנו לא תמיד מפרסמים את זה אבל הציבור אוהד. הישגים כבירים נזקפים לזכותנו, אבל גם אתגרים כבירים עומדים בפנינו בביטחון בכלכלה בחברה ביחסי החוץ וגם אתגרים לנורמליזציה ושלום עם העולם הערבי. אני בטוח שבכוחות משותפים נוכל לכל האתגרים הללו".

נתניהו סיכם את נאומו: "אני מבקש להודות לכם וגם להודות לעוד שלושה אנשים: לרעייתי האהובה שרה ולבניי האהובים יאיר ואבנר. אני מבקש לומר למשפחתי כמה סבל עברתם. כמה חצי רשע ורוע ספגתם, רק בגלל שאתם המשפחה האוהבת והתומכת שלי. אתם המשענת של חיי. ואתם אזרחי ישראל המשענת שלנו. ראינו אתכם בשווקים בערים ביישובים. ראינו את האהבה שלכם את התמיכה שלכם – חיממתם את ליבנו. יחד בעזרת השם נמשיך לעשות ויחד נמשיך להצליח".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *