צפו: זה מה שקרה כשבן גביר סרב לקרוא לסגן היו"ר טיבי "אדוני". עימות שלא היה מעולם לא ללב רגיש

דרמה במליאת הכנסת: יו"ר "עוצמה יהודית" איתמר בן גביר הורד בכוח מדוכן הכנסת לאחר שכינה את יו"ר הישיבה אחמד טיבי "מחבל". צפו

מהומה בכנסת כשח"כ בן גביר סולק מדוכן במליאה בכח בידי סדרנים לאחר שסגן יור הכנסת אחמד טיבי שניהל את הישיבה הורה לסלקו. בן גביר נצמד בכח לדוכן וניסה להתנגד לסילוקו.

הרקע: טיבי דרש מבן גביר לקרוא לו אדוני. בן גביר סירב, ובין השניים התפתח עימות שבמהלכו דרש טיבי להוריד אותו מהדוכן ובן גביר קרא לו מחבל.

חה"כ ולדימיר בליאק בחשבון הטוויטר שלו: "‏בן גביר כעת מתנהג באלימות על דוכן הכנסת וזה בדיוק מה שהאופוזיציה עושה במשכן – התנהלות מבישה, בריונית, שמבזה את בית המחוקקים. אנחנו באנו לעבוד למען הציבור, שליחי נתניהו באו לזרוע כאוס. בושה."

בן גביר מסר בתגובה: "אחמד טיבי הוא מחבל, שנתן למאבטחים הוראות בניגוד לסמכותו. זה לא יעבור בשתיקה, נפנה לוועדת האתיקה נגד טיבי" .

אין שום סעיף בתקנון הכנסת שדורש להגיד אדוני למי שמנהל את הישיבה, בטח לא אם הוא מחבל שהיה היועץ של ערפאת וצריך להיות בפרלמנט סוריה. טיבי השתמש שלא כדין בסמכותו כדי להוציא אותי ולכן דרשתי מיו"ר הכנסת להדיח את סגנו טיבי. מי שמשתמש בסדרנים ככלי לניגוח פוליטי לא יהיה סגן יו"ר הכנסת".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בן גביר עבאס טיבי עודא ימ.ש בני השפחה

    אני יהודי גאה ב.ה הסמולנים אינם יהודים כלל הם עמלק

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב