צפו: כך נעצרה החרדית שאמרה ליועמ"ש "פרשת משפטים בושה" בשבת

איילה חסון מציגה: עורכת הדין מ"פרשת משפטים בושה" תובעת את המדינה, והשאלה היא מי נתן את ההוראה למעצרה. צפו בכתבה עם התיעוד המלא וההזוי

איילה חסון מציגה סרטון מחפיר מזמן המעצר של שירה, בנוכחות בעלה והילדים. אין כמו מראה עיניים כדי להבין את גודל הפשע!!.

תחילת הפרשה החלה: כשאשה חרדית עורכת דין אמא ל- 5 ילדים שכנתו של היועמ"ש אביחי מנדלבליט, שילדיה לומדים עם ילדיו של מנדלבליט, וחמיה מתפלל איתו באותו בית הכנסת מספרת: לפני כמה שבועות בדרכי לבית הכנסת, בעלי ואני פוגשים את מנדלבליט, בעלי אומר לו: שבת שלום, ואני מעירה לבעלי: מדוע אתה אומר לו שבת שלום, בעלי אמר לי שמנדלבליט שמע ונפגע.

ממשיכה האישה ומספרת: לאחר כמה שבועות, שוב אני הולכת עם בעלי והילדים לבית הכנסת, פרשת השבוע היתה פרשת משפטים, אני פוגשת מולי את מנדלבליט ומסננת לעברו בצורה לא מתלהמת: "פרשת משפטים בושה".

לאחר כמה דקות עצרה לידי ניידת, מתוכה יצאו שני שוטרים סמויים, בטענה שהטרדתי עובדת ציבור, האשה מספרת כי היא התחננה מתחננת שלא יקח אותה ברכב תוך כדי חילול שבת והציעה לו לעלות יחד לביתה שם תיתן לו את כל הפרטים, אלא שהשוטר שוחח עם מפקד תחנת פתח תקווה שהתעקש לקחת אותה בנייידת בשבת.

האשה אולצה לחלל שבת, נלקחה לתחנה, שם נחקרה ונלקח ממנה טביעות אצבע כאחרונת העבריינים בגלל משפט קצר שאמרה למנדלבליט: "פרשת משפטים בושה"

היועמ"ש לממשלה אביחי מנדלבליט מסר בתגובה ל'חדשות 13': יש לפנות למשטרת ישראל לבירור הפרטים הנטענים. מכל מקום, האירוע טופל ללא שום מעורבות מצד היועץ, שהוא כידוע אישיות מאובטחת. היועץ לא התלונן ולא התבקש להתלונן בעניין". לשון התגובה.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי מדובר באירוע ובחקירה מלפני שמונה חודשים. החשודה נחקרה באזהרה ובסיום החקירה הועבר התיק לעיון והחלטת הפרקליטות.

עמית סגל הכתב של חדשות 12 הגיב כי זהו סיפור מטריד מאוד, הוא הוסיף כי ממי שנאבק על הזכות של רבבות מפגינים להפגין מול בתי נבחרים בשם חופש הביטוי מצופה לא להסתפק בתגובה לקונית כזו כשחופש הביטוי נפגע קשות.

עורך דינה של שירה על המעצר המתועד אמר: "לא מספיק שעצרו אותה, כדי להוסיף חטא על פשע הפרקליטות לא סוגרת את התיק במשך 8 חודשים!!!
שירה מפוחדת עד היום כאשר כל הסביבה שלה מיתגה אותה כעבריינית!! הקלות הבלתי נסבלת הזו שבה לוקחים אישה וגורמים לה נזקים כאלה מחייבים שהמערכת תבדוק את עצמה".

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לכל אלה שכותבים פה נגד מנדלבליט

    כדאי להיזהר כדי שלא יבואו לעצור גם אתכם…
    הלוואי שככה היו עושים אם איזה חילוני היה מסנן לידי שלוש מילים.
    ולצערנו, היום אנחנו נפגשים עם יותר משלוש מילים והמון הסתה ושנאה..

    אלי |
    הגב
  2. תזהרו שלא יבואו שוטרים לעצור אותכם בחשד להכפשת שם וכו

    הי

    אייל גלבוע |
    הגב
  3. היועץ רעל מצופה כיפה ועניבה. ימח שמו וזכרו אמן

    אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  4. אני מקווה שתתבע אותם עד השקל האחרון

    וייתנצלות פומבית

    לא סתם אותו יועץ יש בשמו שם מהש"דין

    לעשות ככה לאישה כשרה מול הילדים שחשבו שהם הולכים להיות יתומים בגללו

    אלונה |
    הגב