צפו: עימות סוער בין רון קובי לתומכי רבי אמנון

עימות סוער הערב (ראשון) התקיים בין רון קובי לבין תומכיו של רבי אמנון יצחק שבאו לכנס מחאה כנגד המשך חילולי השבת בעיר. צפו בתיעוד

עימות סוער הערב התקיים בין רון קובי לבין תומכיו של רבי אמנון יצחק שבאו לכנס מחאה נגד המשך חילולי השבת שמארגן ראש העיר בטבריה והתרסתו כלפי הציבור החרדי בעיר.

אחד הפעילים צעק לעברו של רון קובי, "אנו רוצים יום מנוחה, למה אתה בא ומנסה לסכסך בין הדתיים לחילונים? מנגד הפעיל החילוני הגיב: "אנחנו בחרנו ברון ורצים להנות בשבת".

ביום שישי נעצר בחור בן 17 מירושלים שכתב בפייסבוק איום נגד ראש העיר. הוא שוחרר בתנאים מגבילים.

לטענת רון קובי, האיומים לא מפסיקים להגיע והוא אף קיבל הלילה איום ברצח בטלפון והגיש תלונה ע"י המשטרה: "זוהי מלחמה עיקשת ולא מתפשרת כדי שהמדינה הזאת תחיה בלי כפייה חרדית", אמר הבוקר.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אריאלה

    כל הכבוד לרב אמנון יצחק שלי'טא
    על מלחמות ה' אשר נלחם בשם ה' אמת אחת היא
    שהרב אמנון יצחק שלי'טא הוא גדול הדור היחיד כמשה רבנו

    בושה של ראש עיר יהודי בעיר קדושה |
    הגב
  2. התשקורת

    המנוולת איך מקשרת בין ה"איומים נגד רוקנבי ל"עימות" בין רוקנבי לאנשיו כבייכול של הרב אמנון…. והרוקנבי הזה הריק משכל ודעת שבאו קומץ קטנטן איתו ועוד אלפים בשידור החי בין באולם ובין בכלל שבאו לשמוע את מחייתו של רבינו בכבוד השבת! גם אני הקטנה מצטרפת למחייה על כבודה של השבת ועל כבודו של רבינו הקדוש ואינני יודעת מה מבינהם חשוב יותר!! ה׳ ישמור את רבינו לעולם ועד!

    עדי גינסר |
    הגב
  3. ראש עיר הכי עסוק בארץ אבל לא בענייני טבריה העיר שהוא נבחר בשביל לעבוד בשבילה.

    הגיע לטבריה בשביל להיות ראש העיר שם ושכח שצריך לדאוג לה. רק ענייני שבת וחרדים מעסיקים אותו. ראש העיר מסתובב עם קבוצה קטנה ופשוט נלחם נגד הדת.
    בוז לקרלין או שאר החרדים שמלקקים לו ומזמינים אותו אליהם לשמחות

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב