צפו: "עין לא נותרה יבשה": חולה הקורונה מגור השתתף בחתונת בנו – מחלון המחלקה

חולה הקורונה מאושפז במצב קשה בבית החולים הדסה, ובני משפחתו ביקשו לאפשר לו להשתתף בחופה של בנו: "דמענו כולנו כשהחתן נופף לאביו בהתרגשות מן הרחבה". צפו בתיעוד המרגש

חולה קורונה בן 56, המאושפז במצב קשה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, זכה להשתתף (ראשון) בחתונתו של בנו בן ה-20, שנערכה מתחת לחלון חדרו.

המשפחה, המשתייכת לחסידות גור, פנתה בימים האחרונים לארגון הפועל בשיתוף פעולה עם הדסה, וביקשה לאפשר לחתן והכלה להינשא תחת חלונו של האב, שאושפז בבית החולים בסוף החודש שעבר.

הנהלת בית החולים נענתה לאתגר הוצאתו לפועל של האירוע, יחד עם מנהלי הארגון, שמעון ברוין ובנו חזקי. החופה הועמדה ברחבה שנמצאה מתאימה לכך, מול חלון חדרו של האב במחלקה ג' לחולי קורונה, כדי לאפשר לו להיות נוכח מרחוק ברגע החשוב של המשפחה.

"מדובר במשפחה מערד, אשר בקשתה נגעה ללב של כולנו", סיפרה נועה רגונס, האחות הראשית במחלקה. "הם רק רצו שאב המשפחה, חולה קורונה בן 56 שמאושפז אצלנו במצב קשה וסובל ממצוקה נשימתית, יוכל להיות לחלק מן היום הכל כך מרגש".

החופה נערכה על פי הנחיות משרד הבריאות, הכוללות הגבלה על כמות המשתתפים וחובת עטיית מסכות. באירוע נכחו בני המשפחה המצומצמת בלבד, כשאנשי בית החולים צפו מרחוק מחלונותיהם והתרגשו יחד עם המשפחה.

"היום בצהריים דמענו כולנו כשהחתן נופף לאביו בהתרגשות מן הרחבה", תיארה רגונס. "האב היה נוכח בחופה מרחוק, צפה ממיטתו כשלידו צוות המחלקה ומתנדבים ששימחו אותו. הוא שמע את הברכות, והמשפחה המצומצמת זכתה לרגעים מאוד מיוחדים ומרגשים. אף עין לא נותרה יבשה כשהמשפחה שלחה במיקרופון ברכות להחלמתו של אביהם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *