צריכים ויזה לארה"ב במהירות? כך תפעלו

אנחנו חיים בעולם שנע בקצב מהיר, ולא פעם קורה שהזדמנויות נקרות בדרכנו במפתיע. מי שיודע לתמרן בזריזות יכול לנצל אותן, ולהרוויח.

לפעמים אנחנו נמנעים מלפעול בדרך כזו או אחרת בגלל שאנחנו חוששים שאי אפשר להספיק להיערך, צריך יותר זמן כדי להתכונן, יש בירוקרטיה שקשה להתמודד איתה ועוד. חשוב לדעת שאם אתם רוצים או צריכים לטוס לארצות הברית בהתראה קצרה, אפשר להשיג את הויזה הדרושה מהר יותר מכפי שאתם חושבים – כל עוד פועלים נכון.

התהליך של הוצאת ויזה לארה"ב הוא לא תהליך פשוט – והוא בוודאי מורכב ומסובך עבור מי שהאנגלית שלהם אינה טובה מאוד. אבל גם במקרים כאלה, כדאי לדעת כי הוצאת ויזה לארה"ב תתאפשר, גם אם אתם בלחץ של זמן – באמצעות ליווי מקצועי של חברה מתמחה. כדאי לדעת, כי חברות מתמחות יכולות להתחייב להגשת הבקשה שלכם לויזה לארה"ב – בתוך עד 24 שעות.

לפניכם תיאור הדרך האופטימלית להתמודד עם מצב בו צריך להוציא ויזה לארצות הברית בהקדם האפשרי.

על רגל אחת – מה כולל הליך קבלת ויזה לארה"ב?

על מנת להבין מה צריך לעשות כדי להשיג ויזה לארצות הברית במהירות הרבה ביותר, חשוב להכיר באופן כללי את הליך הוצאת הויזה. יש הרבה (מאוד) סוגים של ויזה לארצות הברית, אולם ברוב המקרים, עבור ישראלים שנוסעים לארה"ב לחופשה, לעסקים, לבקר קרובים, משפחה או לצורך טיפול רפואי, ויזה מסוג B1 או B2 היא המתאימה ביותר.

הליך קבלת ויזה כזו מתחיל בגלישה אל אתר מחלקת ההגירה האמריקנית ומילוי טופס מקוון (המכונה DS-160). טופס כזה אפשר למלא רק באנגלית, ובו בוחרים את סוג הויזה הדרוש ומספקים את כל הנתונים שצריך למלא, בין היתר עבר תעסוקתי, לימודים, משפחה ועוד.

לאחר מילוי הטופס יש לשלם אגרה, ואז לקבוע ראיון בשגרירות האמריקנית בירושלים או בקונסוליה בתל אביב. אל הראיון יש להגיע עם המסמכים הדרושים (אלה שהתבקשנו להדפיס במהלך החלק המקוון של ההליך), תמונת פספורט מתאימה לדרישות הקפדניות של שגרירות ארה"ב (שימו לב להנחיות המיוחדות), ודרכון שהוא בעל תוקף מתאים למועד הנסיעה המבוקש. עם תום הראיון תוכלו לקבל הודעה בעניין הויזה שלכם – אם עברתם בהצלחה את ההליך, הדרכונים שלכם יישארו בשגרירות ארה"ב ותקבלו אותם בחזרה בשליחות הישר אל ביתכם, בצירוף ויזה לארה"ב. אם לא עברתם את ההליך – תוכלו לקחת איתכם את הדרכונים שלכם – ולנסות שוב.

ישנן נסיבות בהן כדאי להצטייד במסמכים נוספים שנוכל להציג כדי להבטיח שבקשתנו תענה בחיוב. מסמכים כאלה עשויים להיות: הוכחות על עבודות בארץ, אסמכתא בנוגע לאחזקת נכס, כל הוכחה לכך שאתם נוסעים לזמן קצר ושתחזרו ארצה בתום הביקור בארה"ב, ועוד.

להתקדם בלי להתעכב

כדי שהליך הוצאת ויזה לארה"ב יושלם בתוך פרק הזמן הקצר ביותר, חשוב להתחיל בהקדם האפשרי ולהתקדם במהירות וללא עיכובים. במיוחד כשצריך להוציא ויזה במהרה, חשוב מאוד לדעת אם מתאים לכם להתמודד בעצמכם עם בחירת סוג הויזה הדרוש, מילוי הטופס המקוון (להזכירכם – הטופס באנגלית בלבד), והגשתו. יש יתרון גדול לפניה לחברה המציעה שירות מקצועי של טיפול בהליך הוצאת ויזה לארה"ב. נציגי חברה כזו יוכלו להגיש את הבקשה בתוך 24 שעות לכל היותר.

לבחור נכון

יש מספר צמתים בהליך הוצאת ויזה לארה"ב, בהן בחירות שנקבל ישפיעו על משך הזמן שיחלוף עד שנדע אם נקבל את הויזה ובהמשך עד שיהיה בידינו דרכון עם הויזה מוטבעת בו. בראש ובראשונה חשוב מאוד לבחור את סוג הויזה המתאים במקרה שלנו – בחירה לא נכונה עלולה לעכב את ההליך כולו. בהמשך חשוב לשלם את האגרה ללא דיחוי, ולקבוע בהקדם מועד לראיון. אל הראיון יש להגיע עם כל מה שצריך על מנת להשלים בהצלחה את כל שלבי ההליך המתבצעים בשגרירות או הקונסוליה.

במצב בו אנו רוצים או צריכים להשלים במהירות הרבה ביותר האפשרית הליך הוצאת ויזה לארה"ב, ובמיוחד אם לא הזדמן לנו בעבר לטפל בעצמנו בקבלת ויזה כזו, מומלץ מאוד לפנות לשירות מקצועי כך שנקבל את הליווי שיבטיח שהכל יבוצע בשיא המהירות ולא יהיו עיכובים.

הגשת בקשה ערוכה היטב בתוך 24 שעות היא התחלה הכרחית, בהמשך יוודאו מי שמטפלים עבורכם בהליך שתגיעו מוכנים לראיון ושכל מה שצריך יבוצע כדי שהדרכון עם הויזה יגיע לידיכם בזמן.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *