קבוצת הנשים החרדיות יצאה נגד הפוליטיקאים החרדים

בעקבות ההקלטות שפרסם אמש יאיר שרקי בערוץ 2 על הפגישות של הפוליטיקאים החרדים ליצמן ופרוש עם הרב ברלנד, קבוצת "נבחרות" שלחה תגובה חריפה במיוחד

בעקבות הפרסום של יאיר שרקי אתמול על הקשרים של חברי הכנסת ליצמן ופרוש מיהדות התורה עם הרב ברלנד, הוציאה קבוצת הנשים חרדיות "נבחרות" – הפועלת למתן ייצוג לנשים חרדיות בכנסת – תגובה חריפה במיוחד לדברים.

"לא ייתכן שכך מתנהגים מי שמתיימרים לייצג את הציבור החרדי", מסרו בתגובתן. "שוב אנו עדים לניתוק ההנהגה העסקנית והפוליטית בחברה שלנו, החברה החרדית, מעיסוק בסוגיות בוערות כמו ניצול סמכות רוחנית בעבירות חמורות. ניתוק שנובע בין היתר מהרחקת נשים מהמרחב הציבורי ומהממסד הפוליטי ומהשתקת קולן.

״לאחר שבחרו לשתוק אל מול תופעות קשות של אלימות במשפחה ועבירות חמורות והדירו עצמם מוועדות שעסקו בעניינים אלה, ההקלטות שנחשפו אמש מוכיחות שהפוליטיקאים החרדים אף לקחו את האבסורד צעד אחד קדימה, ומנהלים שכר מכר של קולות תמורת מתן לגיטימציה לעבריין מורשע".

עוד מסרו כי "נשים נדחות מעשיה פוליטית בשל כל מיני תירוצים הקשורים לצניעות, כיצד יעלה על הדעת שדווקא אצלנו יתקיים זילות בעבירות חמורות? אנו חייבות ליצור שינוי שיעצור את מצב ההדרה המתמשכת של נשים חרדיות מהמרחב הציבורי-פוליטי בכדי שתוכלנה להשמיע את קולן של הנפגעות החרדיות ולפעול  למען נשים".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. נשים עלובות. יעני חרדיות! כל היום מחפשות בנרות להפיל את החרדים ואת

    נציגיהם. זכותכם לעשות את זה אבל אל תקראו לעצמכן חרדיות. ללו הייתן רודפות גם אחרי העוולות של חילוניים ודתיים היינו אולי מקבלות את טענותיכן. ברגע שזו רק רדיפה של החרדים, תתביישו לכן ואל תקראו לעצמכן חרדיות (כי אתן יודעות שאתן לא כאלו)

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב