'קול ברמה' בקמפיין: לא משאירים ילד ברכב!

עם פתיחת ימי "בין הזמנים", מחלקת האקטואליה ומחלקת הדיגיטל של רדיו "קול ברמה" יוצאים בקמפיין הקורא לבחורי הישיבות ולמשפחות לקיים את "ונשמרתם" בשעה שיוצאים לטייל ברחבי הארץ

 

בשנים האחרונות אנו עדים לאסונות רבים המתרחשים בימי "בין הזמנים", כאשר חלקם קורים, לצערנו, בשל חוסר השגחה ותשומת לב להמלצות גורמי הרפואה והביטחון למטיילים.

עם פתיחת ימי "בין הזמנים", מחלקת האקטואליה ומחלקת הדיגיטל של רדיו "קול ברמה" יוצאים בקמפיין הקורא לבחורי הישיבות ולמשפחות לקיים את "ונשמרתם" בשעה שיוצאים לטייל ברחבי הארץ.

רדיו 'קול ברמה' יזם קמפיין רחב הנושא את הסלוגן "ונשמרתם, כדי שתחזרו בטוח". במסגרת הקמפיין משודרים תשדירים בהם פונים רבני התחנה ושדרניה בקריאה להישמר מכל צרה ולהשגיח על בני המשפחה. בנוסף, מחלקת הדיגיטל הפיקה מודעות וסרטוני וידאו בקריאה דומה, וזאת כדי להביא את הדברים לתודעה גם במרחבי הרשת.

מנכ"ל 'קול ברמה' אריאל דרעי: "החלטנו לגייס את כל המשאבים העומדים לרשותנו כתחנת רדיו כדי לצאת בקריאת קודש למטרה חשובה זו. הפקנו "חומר למחשבה" אותו נפרסם לאורך ימי "בין הזמנים". הדברים יבואו לידי ביטוי גם במסגרת לוח השידורים התוסס והמיוחד שהכין צוות התחנה לימי "בין הזמנים" "

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *