קורונה בבית הספר של בן יורם לס, אבל הפרופסור מתעקש

מנהל בית הספר העל-יסודי "גימנסיית יצחק נבון" אורי לס, בנו של פרופסור יורם לס הודיע מוקדם יותר היום על סגירת המוסד לאחר שהתגלה שאחד מתלמידיו נדבק בקורונה.

מנהל בית הספר העל-יסודי "גימנסיית יצחק נבון" אורי לס, בנו של פרופסור יורם לס הודיע מוקדם יותר היום על סגירת המוסד לאחר שהתגלה שאחד מתלמידיו נדבק בקורונה.

במכתב שנשלח היום להורי התלמידים נכתב: "מיפינו את כל באי בית הספר שבאו במגע ישיר עם החולה המאומת. תלמידים אלה יקבלו הנחיות ספציפיות ממשרד הבריאות ומביה"ס".

בשיחה עם N12 אביו של המנהל – פרופסור יורם לס, אמר שבית הספר של בנו צריך להישאר פתוח. "אתה יכול להגיד שהאירוע הזה קרה במופגן אצל הבן שלי, שהוא מנהל גימניסיית נבון", אמר. "אני מוכן להגיד בהרחבה – ברגע שאנחנו מדברים על בתי ספר ולא על בית ספר, המדיניות של משרד הבריאות בנושא הזה שגויה, הם לא מבינים מה הם עושים ואני מוכן לנמק בכמה נקודות".

"נקודה ראשונה – ברגע זה מאות אלפים במדינת ישראל נדבקו בנגיף; הנקודה השנייה היא שכולם בריאים. לכן הדיבור על תחלואה זה במקרה הטוב שגיאה במקרה הרע הטעייה וניסיון לייצר פאניקה. אין תחלואה במדינת ישראל בקורונה. יש "חיוביים", תאסוף ברחוב מאה אלף איש או שתלך לכל בית ספר במדינה ותמצא חיוביים בריאים וקוראים להם "חולים". השיערות שלי סומרות כשאני שומע את המילה הזאת והם ממשיכים, הם קוראים לתלמידים ואנשים בריאים חולים. המחלה לא נוגעת בילדים".

אין בכלל על מה לדבר – אין חולים! גם תבינו שאין מדביקים, אבל את זה אני אומר בפחות נחרצות. אין ספק אבל שהשאלה אם ילדים מדביקים היא פתוחה, ארגון הבריאות העולמי החליף דעה בתוך שבוע פעמיים, הלוך ושוב וזה מראה לך שאף אחד לא יודע".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *