קליפ השמחה של שוקי סלומון וישי לפידות

כוכב הרשת שוקי סלומון משחרר סינגל-קליפ נוסף בשם 'שיר השמחה' אותו כתב והלחין בעצמו, כשאל הביצוע מצטרף אליו את ישי לפידות. השיר מלווה בקליפ מרהיב ומושקע שביים המפיק מיכאל כפלין. עיבוד מוסיקלי: שרולי מנדלסון

היוצר כוכב הרשת שוקי סלומון משחרר סינגל חדש בשם 'שיר השמחה', אותו הוא מבצע בדואט יחד עם ישי לפידות. כמיטב המסורת בבית היוצר של סלומון השיר יוצא בליווי קליפ מושקע וייחודי, והפעם מדובר בהפקה שטרם נראתה כמותה בעולם המוזיקה היהודית. עשרות שחקנים, צוותי צילום, מכוניות אספנות ואצטדיון בלומפילד אחד מרכיבים את התפאורה המטורפת היוצרת את הקליפ שביים המפיק מיכאל כפלין.

את 'שיר השמחה' כתב והלחין שוקי סלומון עצמו, ואל הביצוע הוא צירף אליו את הזמר והיוצר, הכוכב הבלתי מעורער של המוזיקה היהודית, ישי לפידות. השילוב בין השניים יצר חיבור אנרגטי ומיוחד שהביא לתוצאה מיוחדת במינה. התגובות ברשת בעקבות שחרור הפרומו של הקליפ מעידות על להיט יוצא דופן שהולך ללוות אותנו עוד זמן רב.

כמו שיריו הקודמים של סלומון, 'אח'שלי יהודי', 'מזמור לתודה' שזכו לתפוצה חסרת תקדים בכל רחבי העולם היהודי, גם 'שיר השמחה' צפוי לשבור את תקרת הזכוכית, כמובן בסיוע עשרות אלפי עוקביו של שוקי ברשתות החברתיות. "כל המטרה שלי בשירים שאני מוציא, היא להעביר מסרים חיוביים לציבור" מספר שוקי סלומון. "אם זה אהבת חינם, לשון הרע לא מדבר אלי, מזמור לתודה, שמחה ועוד. לשמוע יהודים שרים את השירים בכל העולם, זה הדבר שמשמח אותי יותר מהכל".

דוד פדידה, מנהלו האישי של שוקי סלומון, מציין את שיתוף הפעולה המרגש עם שותפו לשעבר ישי לפידות. ״רק בשביל לחזור לפרויקט משותף עם ישי, היתה שווה כל ההפקה״, מוסיף פדידה בהומור. ״שיר השמחה הולך להיות הלהיט המדובר של הקיץ והאנרגיות של שוקי וישי יעיפו את השיר הרבה מעבר למה שאנחנו מכירים. שווה לעקוב״.

קרדיט צילום סטילס: משה ביטון

קרדיט צילום קליפ: בצלאל כהן

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *