קמפיין חדש: "למה איקאה והפגנות כן ורשב"י לא?"

בצל ההיערכות הגדולה לקראת הילולת הרשב"י הקרב ובא, עלה קמפיין חדש "דרעי וליצמן, אומרים כן לרשב"י! למה איקאה והפגנות כן ורשב"י לא?

לקראת יום ההילולא של רשב"י הקרב ובא, עלה בשעות האחרונות קמפיין חדש הקורא לפוליטיקאים להישמע לזעקת הציבור המתחנן לפעול ככל האפשר למען הילולת הרשב"י.

בכרוזים באים לידי ביטוי זעקות של ילד בן 3 'אמא, אבל הבטחת שיעשו לי חלקה אצל רבי שמעון' וכן 'אבל כל החיים אני מחכה לרגע הזה'.

עוד נכתב בכרוזים "אלפי ילדי החלקה שואלים עם דמעות בעיניים; כל החיים אנו מחכים למועד הזה, זה תקוות חיינו: למה אירועי ספורט והפגנות ראווה עם אלפי איש מותרות? תחבורה ציבורית צפופה ממומנת? מקומות עבודה המוניים מקבלים עידוד? בצבא מאות רבים מצטופפים ללא עוררין, ורק נקודת החיים ומקור החיות הרוחנית של רבבות נגדעת!, דרעי וליצמן, אומרים כן לרשב"י – אחרת הציבור לא ישכח זאת לעולם, כי כשרוצים זה אפשרי"

הרה"ג ר' מרדכי הלוי מסר בשעות האחרונות "רק בימים אלו שמענו כי מותרים פתיחת שווקים וקנינונים, מותרים צימרים ומלונות צמודי קרקע, הפגנות של אלפי אנשים בחוצות תל אביב עומדים צפופים בגיבוי מלא, וכאן – מדובר על מעמד שבדרך כלל הוא האירוע הדתי הגדול ביותר בארץ, זה נוגע בליבם של מאות אלפי יהודים בארץ, זה כואב להם, למה איקאה כן ורשב"י לא?"

עוד מסר הרב הלוי: "יש תחושה קשה מאוד בציבור, הטייקונים והלוביסטים מקבלים את הכל, אך קדושת הדת וליבם של רבבות נזנחת, למה כי אין להם לוביסטים? הוצעו המון פתרונות, ביניהם שיירת הרכבים, או הדלקות קטנות בכל הארץ של עד 19 איש, בזהירות גדולה כמו תפילות, אבל מה שלא מכניס למשק לא מעניין, העיקר פוקס ואיקאה, זה חרפה, לכן הצביעו להם? אילו רק היו רוצים היו מוצאים פיתרון ניאות ובטוח"

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לתפארת "מדינת ישראל".

    כשעמדה מלכות הציונים הרשעה על עמך ישראל להשכיחם תורתך, ולהעבירם מחוקי רצונך, ואתה ברחמיך הרבים, עמדתה להם בעת צרתם, מסרת גבורים ביד חלשים, ורבים ביד מעטים, וטמאים ביד טהורים, ורשעים ביד צדיקים, וזדים ביד עוסקי תורתך, ורבים ביד מעטים…
    * * * *
    אחרי 72 שנה תחת גלות הציונים שוב רואים שנצח ישראל לא ישקר. וקבוצת "יראי השם" בלי נשק, בלי מסוקים, בלי בלוני תצפית, בלי פרשים, בלי אגרפנים, בלי מקלות, מנצחים את "משטרת הציונים" במירון ל"ג בעומר תש"פ, הממשלה שמתגאה שהיא הכי חזקה בכל המזרח התיכון אכן לתפארת "מדינת ישראל".

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. כנסו..........

    המשטרה לא הצליחה להתמודד עם כמויות האנשים שהגיעו למירון. עם עשרות אלפי אנשים שהגיעו למירון ל"ג בעומר תש"פ לא התמודדו. כנראה שהחרדים יותר חכמים מהמשטרה. והחרדים הצליחו והמשטרה שוב נכשלו. דידן נצח!!!!!

    *בימי ה‘בית יוסף‘ רבי שמעון התגלה בחלום למרן ואמר שאם יבטלו את ההילולא שלו, כפי שרצו מטעמי תערובת, תבוא מגיפה [כך מעיד החיד“א בקונטרס מעשי ניסים וכך מספרים גם גורי האר“י].

    *בשנת תקע“ז ביטל אחד מגדולי ישראל את ההילולא, גם כן מטעמי תערובת, ולא הוציא שנתו [עדות הרה“ק ר‘ מרדכי מקרעמניץ זי“ע ב‘חיבת ירושלים‘].

    *בשנת תרע“א שוב פעם הכריז אחד מרבני צפת על חרם שנשים לא תעלינה להילולא – וגם הוא לא הוציא שנתו [מופיע בכל ספרי התקופה]. ולמה להביא סיפורים אם הדבר מופיע בשולחן ערוך, ב‘מגן אברהם‘ (סימן תצ“ג), על צדיק אחד שאמר תפילת ’נחם‘ כל השנה משום אבלות, ומכיוון שנהג כן גם בל“ג בעומר לא הוציא שנתו. רחמנא ליצלן.

    *אני מקוה שד‘ ישמור אתכם. שד‘ ירחם עליכם, אתם צריכים הרבה רחמי שמים…. אבל אתם משחקים באש. לפני שבועיים, כאשר גזרתם את מה שגזרתם עכשיו כולם רואים שזה כבר רשעות לשמה. עשרות מקורות קדושים מספרים שרבי שמעון משתוקק להילולא הזאת כל השנה, וכועס על מי שמפר אותה, לָמָּה תָמוּתוּ ???[ירמיהו פרק כז פסוק יג].

    *על ידי רבי שמעון פסקה מגיפת כ“ד אלף תלמידי רבי עקיבא. זו היתה מגיפה נוראה של כאלף ניגפים ביום, ורבי שמעון עצר אותה. גם השנה רק רבי שמעון יעצור את המגיפה. וח“ו להיפך.

    *אפשר בהחלט לראות אצבע אלקים במצב המשתפר, כאשר רשב“י מאותת שאת ההילולא שלו אפשר לחגוג. מי הטיפש שחושב שהמצב המשתפר קשור להוראות משרד הבריאות, בשעה שהן מופרות בכל הארץ ברגל גסה ובמסכה מוסטת. מי שאינו טיפש יודע שזה לא מציאותי שזה יהיה כוחנו ועוצם ידינו. זה רק חיוך מן השמים לקראת ל“ג בעומר.

    *גורו לכם וחוסו על עצמכם! חבל שתשלמו את המחיר ישר מהשמים בקרוב, ושהיהדות החרדית תצטרך בהעדרכם למצוא עסקנים חדשים ח“ו. תבקשו סליחה מרשב“י, תבקשו סליחה מעם ישראל. ברגע האחרון אנחנו מתחננים אליכם: אל תפגעו ואל תיפגעו באש הצדיק! תעצרו את בזיון רשב“י זי"ע ועם ישראל, ותעצרו את המגיפה!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב