קרב הגרסאות: ח"כ הלוי הגיע מהלווית אחותו והפר את הקיזוז

בקואליציה טוענים שקוזז עם יואב בן צור, באופוזיציה טוענים שהבטיחו קיזוז

בלגן בכנסת סביב הקיזוז של מאיר יצחק הלוי. הלוי ביקש קיזוז לצאת להלווית אחותו ובסופו של דבר קיבל. בקואליציה טוענים שקוזז עם יואב בן צור, באופוזציה טוענים שהבטיחו קיזוז ולא התחייבו עם מי. חצי שעה לפני ההצבעה האופוזציה הודיעה לקואליציה שהחליפה את הקיזוז של בן צור בגמליאל. בקואליציה חששו שזה תרגיל שכן שניהם היו בסביבה ולא רצו לקחת סיכון של הפסד שני תוך יומיים. לפיכך הוקפץ חזרה מאיר יצחק הלוי שעה אחרי ההלוויה.

בליכוד הגיבו בזעם: "אירוע חסר תקדים בכנסת: לאחר שהאופוזיציה בצעד אנושי נענתה לבקשת תקווה חדשה ונתנה קיזוז לחבר הכנסת מאיר יצחק הלוי שיושב שבעה, הגיע עכשיו חבר הכנסת הלוי להצבעה, תוך הפרת הקיזוז."

ח"כ יריב לוין, יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה תקף: ״זהו שפל שלא היה כדוגמתו. שימוש הכי ציני שיכול להיות באבל של אדם כדי לנסות לגנוב הצבעה. למרות כל התרגילים המבישים האלה, האופוזיציה תמשיך לפעול בנחישות כדי להפיל את הממשלה, וכמה שיותר מהר."

 

מלשכת ח״כ יואב בן צור נמסר כי: ״בתיאום עם מרכז האופוזיציה סוכם כי תתקיים התקזזות בהצבעות היום עם ח״כ מאיר יצחק הלוי בשל האבל על פטירת אחותו היום.

ההתקזזות בחוק יסוד: הכנסת סוכמה שתהיה מול ח״כ גילה גמליאל ובשאר החוקים מול ח״כ בן צור.

למרות הסיכום, גדעון סער וחבריו לקואליציה ביזו את כבודו ואמונתו של ח״כ הלוי והביאו אותו להצבעות תוך הפרת קיזוז ורמיה וחוסר התחשבות עם אבלו הכבד. אבדה הבושה״

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *